پیش بازی هفته نخست لیگ برتر فوتسال؛

تاسیسات تسلیحاتی شمسایی در نبرد مسی/ کار آسان گیتی پسند مقابل مقاومت بی‌مقاومت

مسابقات هفته نخست لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار شبانه در شهرهای مختلف آغاز می شود.

تاسیسات تسلیحاتی شمسایی در نبرد مسی/ کار آسان گیتی پسند مقابل مقاومت بی‌مقاومتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، ساعت تا آغاز رقابتهای لیگ برتر فوتسال ایران مانده است و تیم های مختلف فوتسال با آمادگی های متفاوت و برگزاری پیش فصل های گوناگون پای به مسابقات می گذارند. در ادامه به مرور رقابتهای هفته نخست می پردازیم. مسابقات از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه ۱۹ تیراه آغازخواهد شد.

مس سونگون ورزقان – تاسیسات دریایی تهران

(ورزشگاه شهید پورشریفی)

محمد نصیرلو- فردین مبارکی- کمال بایزیدی- شمس اله اخوان

ناظر داوری: هرمز شفق

دیدار افتتاحیه و یکی از حساس ترین رقابتهای هفته نخست لیگ برتر فوتسال را تیم های مس و تاسیسات دو مدعی اصلی قهرمانی فوتسال برگزار خواهند کرد. تاسیساتی ها که به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا با توپ پر و تا دندان مسلح به تبریز لشکر کشیده اند مصمم هستند در اولین بازی مهمترین رقیب خود را جای بگذارند.

اما مسی های تبریز با دو یار خارجی و چند خرید خوب با هدایت علی افضل به هیچ وجه شکست خانگی را در آغاز راه برنمی تابند. رقابت این دو تیم دیداری جذاب از آب درخواهد آمد اما ای کاش این قرعه چند هفته دیرتر نصیب دو تیم می شد تا لیگ برتر حال و هوای جدی‌تر داشت و رقابت حساس دو تیم با آمادگی کامل تیم ها همراه بود. رقابت علیرضا صمیمی گلر اول تیم ملی فوتسال با مصطفی نظری بهترین گلر فصل گذشته فوتسال ایران نیز به جذابیت های این پیکار می افزاید.

گیتی پسند اصفهان – مقاومت البرز

(ورزشگاه پیروزی)

علیرضا پورافشار- عارف سیاحی- علیرضا بیت سیاح- اسماعیل سزاری

ناظر داوری: نعمت کریمی

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان دیگر مدعی اصلی قهرمانی است که در طول فصل باید با تیمی همیشه مدعی برای قهرمانی بجنگد. این تیم پرمهره در هفته های اول باید با دست خالی به مصاف رقیبان برود. چرا که اسماعیل پور بهترین گلزن و کاپیتان خود را به تیم شن‌ژن چین، سپهر محمدی دروازبان اصلی خود را به السد قطر و مهدی جاوید بازیکن باارزش دیگرش را به بانک بیروت لبنان قرض داده و باید سه هفته را بدون این نامها به مصاف حریفانی برود که البته بر روی کاغذ شانسی مقابل گیتی پسند ندارند. در هفته اول گیتی پسند میزبان مقاومت البرزی است که تمامی بازیکنان خود را تغییر داده و تیمی با تجربه صفر و بازیکنان جوان را راهی مسابقات کرده. ضمن اینکه تا کنون هرگز مقاومت مقابل گیتی پسند حتی به اختلاف کمتر از سه گل دست نیافته و همواره یک بازنده کامل بوده است.

آذرخش بندرعباس – شرکت ملی حفاری ایران

(ورزشگاه فجر)

سیدحسن موسوی- روح اله مطهری- مهدی حقوقی- علی کاووسی

ناظر داوری: عبدالکریم سیستانی

حفاری اهواز دیگر تیم بالانشین جدول فوتسال ایران در سالهای گذشته در هفته نخست میهمان تیم دیگر جنوب کشور می باشد. اذرخش بندرعباس تیم محبوب بندری ها در هفته نخست میزبان دربی جنوب است. آذرخشی ها در دو دوره گذشته فوتسال از دو سطح لیگ دو و لیگ دسته اول بدون وقفه صعود کرده اندو حالا امیدوار به درخشش در سطح اول فوتسال ایران هستند. مهمترین نقطه قوت این تیم کسب حداکثر امتیازات در دیدارهای خانگی بوده و حالا باید دید آنها در لیگ برتر هم در خانه بی رقیب هستند یا شاگردان حسن زاده در حفاری ترمز بندری ها را در خانه می کشند.

شهید منصوری قرچک – میثاق تهران

(ورزشگاه شهدای هفتم تیر)

وحید عرض پیما- ابراهیم محرابی افشار- علی کشانی- مصطفی زینی

ناظر داوری: عباس دهقانپور

منصوری – میثاق مانند همیشه رقابت دو تیم فوتسال بلد ولی مظلوم است. از بدو حضور میثاق در لیگ برتر همواره نبرد این دو تیم با جذابیت های خاصی همراه بوده است. منصوری و میثاق در فصل گذشته در داشتن شرایط نامناسب مالی و مهره ای هماهنگ بودند و به سختی لیگ را ادامه می دادند. البته حضور مدیران قدرتمندی مانند تقوی و منصوری در باشگاه منصوری قرچک به این تیم در نیف فصل دوم نظم و ثبات داد تا با کمترین امکانات در مکان پنجم قرار بگیرند و بزرگی خود را ثابت کنند.

منصوری در نقل و انتقالات هم خوب عمل کرده و طاهری و کاظمی را به قرچک برده تا حالا با شرایطی متفاوت حتی به دنبال بالانشینی باشد. اما میثاقی ها با شرایطی بس نامناسب تر از فصل گذشته پای به مسابقات گذاشته اند و با توجه به برگزاری تنها دو جلسه تمرینی نمی توان امیدی به درخششان در هفته های آغازین داشت.

کاشی نیلو اصفهان – آتلیه طهران قم

(ورزشگاه گل نرگس)

حسن شاهمرادی- حمید کاشانی- فیروز ممبینی- مهدی صفایی

ناظر داوری: سید صدرالدین موسوی

دیدار تیم های کاشی نیلوی اصفهان و آتلیه طهران قم دیگر رقابت روز نخست مسابقات است که در ورزشگاه گل نرگس اصفهان برگزار می شود. کاشی نیلویی ها در این دیدار از تیم خود در لیگ برتر رونمایی می کنند و خیلی به کسب امتیاز در خانه امیدوارند. آتلیه طهران هم با مدیریت و نام جدیدش نماینده قم است که با همان ترکیب آشنای خود به مسابقات وارد شده است.

فردوسی مشهد – فرش آرا مشهد

(ورزشگاه کارگران ۲)

اسماعیل کمربسته- ابراهیم مسیبی- میلاد حمزه- حمید صداقت

ناظر داوری: بهمن غفاری

دربی مشهدی فوتسال ایران در هفته نخست به میزبانی فردوسی برگزار می شود. فردوسی ها که آنچنان تدارک مناسبی برای لیگ امسال ندیدند باید به مصاف شاگردان مرتضایی بروند که بسیاری از مهره های نامی خود را از دست داده اند و احتمالا با تیمی جوان راهی مسابقات می شوند. در این بازی حساسیت ها و کری های دو تیم به رقابت های هفته زیبایی می دهد.

شهروند ساری – دبیری تبریز

(ورزشگاه سید رسول حسینی)

علیرضا عبدالغنی- قاسمعلی شهسوار- سید سجاد فتحی- مسعود شفیعی

ناظر داوری: علیرضا رجبی

آخرین دیدار هفته نخست لیگ هفدهم را شهروند ساری میزبانی می کند. ساروی ها در این هفته در قلعه عقابها با تمام بضاعت مهره خود را در اختیار دارند و تمام بازیکنان سالهای مختلف خود را بسیج کرده اند تا بعد از سالها فانوس به دست نباشند. در طرف مقابل دبیری تبریز با مربی بازیکن مازندرانی خود به امید کسب سه امتیاز به ساری می رود تا دیداری جذاب با حضور تماشاگران متعصب ساروی شاهد باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار