سنندج؛

رژیم صهیونیستی با فتنه گری علت اصلی شدت بخشی به جنایات در حق مردم فلسطین است

مشاور استاندار کردستان گفت :این رژیم غاصب با فتنه گری و حمایت از گروه های تروریستی به دنبال منحرف کردن اذهان جهانیان برای شدت بخشیدن به جنایاتش است.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالرضا میقانی با بیان اینکه کشتار غیرنظامیان در میان مغام مکاتب و ادیان محکوم است گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ قواعد و قوانین بشری پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف و امیال خود به راحتی اقدام به کشتار کودکان، زنان و افراد مظلوم و بی دفاع می کند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: حقانیت ملت مسلمان و مظلوم فلسطین برای جهانیان به اثبات رسیده و به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و پیروزی رزمندگان اسلام در قدس شریف خواهیم بود. 
مشاور استاندار کردستان با بیان اینکه قدس از قداست خاصی برای مسلمانان برخوردار است خواستار اتحاد همه کشورها و ملت های مسلمان برای رهایی ملت مظلوم فلسطین از زیر سلطه اشغالگران شد و گفت: وحدت و اتحاد کلمه می تواند منجر به آزادی قدس شریف گردد. 

وی شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را وظیفه شرعی و اخلاقی هر فرد آزادیخواهی دانست و گفت: ملت ایران در کمک به ملت های مسلمان و ازاده همواره پیشگام بوده اند و امسال نیز حضور باشکوهی در این راهپیمایی خواهند داشت.

میقانی با گرامیداشت یاد امام (ه)، زنده بودن نام فلسطین و قدس را مدیون بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حضت امام (ره) با نامگذار آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نگذاشتند نام قدس و فلسطین فراموش شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: کشتار ، حقانیت ، منطقه ، ملت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.