دبیر شورای عالی حوزه های علمیه؛

تاکیدات رهبر معظم انقلاب در موضوع هسته‌ای خواست ملت ایران است

آیت الله مقتدایی با اشاره به اینکه بدون تردید تاکیدات رهبر معظم انقلاب، خواست ملت ایران است گفت : تیم مذاکره کننده ملت ایران باید در این راستا پافشاری کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه راهپیمایی امسال پر شورتر از سال‌های دیگر بوده است از حضور پر شور مردم روزه دار و مسلمان ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: پیام حضور ملت ایران در این اجتماع عظیم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دشمنی و انزجار از آمریکا و اسرائیل است.

آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به هوشیاری ملت ایران با توجه به حساسیت های امروز جهان گفت : امروز اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی شرکت کردند که از خداوند متعال برای آنها توفیق بیشتر مسئلت داریم،ملت مسلمان ایران همیشه در صحنه حاضر هستند و با درک حساسیت راهپیمایی روز جهانی قدس به وظیفه خود مبنی بر حضور پرشور در این اجتماع عظیم عمل کردند.

وی در ادامه از اهمیت مذاکرات و پافشاری تیم مذاکره کننده بر حقوق ملت ایران گفت و تصریح کرد: عدم تخطی از دستورات و فرمایشات حضرت امام(ره) و رهبری از وظایف مهم و حساسی است که در این برهه از زمان تیم مذاکره کننده باید رعایت کند، و تیم مذاکره کننده باید در راستای مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند حرکت کنند.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.