آیت‌الله مقتدایی

اخلاص ویژگی بارز آثار آیت الله صافی گلپایگانی است

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: چیزی که باعث تاثیرگذاری آثار آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در جامعه شده است اخلاص می باشد.

اخلاص ویژگی بارز آثار آیت الله صافی گلپایگانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  آیت‌الله مقتدایی در حاشیه بازدید از غرفه انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: کتاب منتخب‌الاثر برای اولین بار در سال 1339 در یک جلد به چاپ رسید و در آن زمان آیت‌الله صافی‌گلپایگانی بسیار جوان بود ولی با دقت به تالیف این کتاب در زمینه رد شبهات مهدوی اقدام کرد وآن چیزی که باعث ماندگاری و تاثیرگذاری این آثار شده است اخلاص ایشان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خلوص نیت در عمل از ویژگی های آثار آیت‌الله صافی‌گلپایگانی است و  کسانی که آثار ایشان را مطالعه کردند به اخلاص وی معترف بودند و همچنین نفوذ کلام ایشان چون از روی اخلاص است باعث تاثیرگذاری در جامعه می شود.

مقتدایی عنوان کرد: این اخلاص تنها مختص به آثار مهدوی ایشان نیست بلکه آثار فقهی این مرجع تقلید را نیز شامل می‌شود و آثار آیت الله صافی گلپایگانی از نظر علمی مستند و محکم است. 

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.