دبیر شورای عالی حوزه های علمیه:

ملت ما باشکوهتر از قبل در راهپیمایی روز قدس و با شعار "مرگ بر اسرائیل" شرکت کنند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: ملت عزیز و متدین ایران در روز قدس با اقتدار و باشکوه تر از قبل در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و از سیاست‌های استکبار جهانی اعلام انزجار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله مقتدایی گفت: ملت شریف، متدین، مومن و انقلابی کشورمان هر ساله در راستای حمایت از مقاومت مردم مظلوم و بی گناه فلسطین و آزادی قدس شریف در راهپیمایی این روز با شکوه شرکت می‌کنند  و ویژگی‌های روز قدس امسال نسبت به سالهای گذشته ایجاب می کند که مردم ایران حضوری گسترده و حماسی‌تری در این راهپیمایی داشته باشند و استکبار جهانی و رژیم فاسد اسرائیل به دنبال تداوم سیاست جنگ، نزاع، خونریزی و کشتار در کشورهای اسلامی هستند و متاسفانه ما هر روز شاهد قتل عام تعداد کثیری از مسلمانان هستیم.

مقتدایی عنوان کرد: به همین خاطر لازم است مردم کشورمان با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی شرکت داشته باشند و همچنین ملت ما در این راهپیمایی، دشمنی خود را با اسرائیل و آمریکا و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین اعلام می‌دارد.

آیت الله مقتدایی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک عبادت محسوب می‌شود و ان‌شاء‌الله عبادت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بتواند پاداش خوبی را از خداوند متعال بگیرد.
 
انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.