همدان؛

تشکیل مجمع خیرین فرهنگ و هنر در ملایر/ فعالیت 57 کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایر

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از تشکیل مجمع خیرین فرهنگ و هنر در این شهرستان خبر داد.

تشکیل مجمع خیرین فرهنگ و هنر در ملایر/ فعالیت 57 کانون فرهنگی هنری مساجد در ملایر
به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان
از همدان
؛ غلامرضا جمالی‌زاده در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ملایر گفت: تشکیل این مجمع یکی از برنامه‌های ما در حمایت از حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان ملایر است.

وی افزود: در حال حاضر بعد از مجمع خیرین مدرسه‌ساز و خیرین سلامت در ملایر به دنبال ایجاد مجمع خیرین فرهنگ و هنر به عنوان سومین مجمع در شهرستان هستیم.

وی گفت: آمادگی داریم برنامه‌های خود به خیرین معرفی کنیم و برای جذب و سرمایه‌گذاری عام‌المنفعه،این افراد را برای ایجاد مراکز فرهنگی و هنری یاری کنیم.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ما ارتقای برنامه‌های فرهنگی در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد است گفت: طرح رتبه‌بندی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در سه رتبه‌بندی  با هدف ببالا بردن کیفیت و تعداد اعضا و برنامه‌های متنوع کانون های مساجد را در دست اجرا داریم.

جمالی‌زاده بر تنوع و طرح‌های ابتکاری در کانون‌ها تاکید کرد و افزود: در این زمینه ما نیز حمایت‌های بیشتری را از طرح‌های ابتکاری در کانون‌ها خواهیم داشت.

وی با اشاره به فعالیت هنرمندان ملایر در بخش‌های مختلف بیان کرد: در حال حاضر هنرمندان ملایر در انجمن‌های ادبی، هنری، موسیقی و تئاتر  فعالیت دارند که یکی از مشکلات هنرمندان آشنا نبودن به علم روز منطبق با آن هنر است.

مدیر ارشاد اسلامی ملایر عنوان کرد: در این زمینه یکی از اولویت‌های ارشاد برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی دانش‌افزایی برای هنرمندان خواهد بود.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: همدان ، مجمع ، فعالیت ، مساجد ، ملایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.