وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد:

هرگز با حماس درباره دو اسیر اسرائیلی مذاکره نخواهیم کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد هرگز با حماس درباره دو اسیر صهیونیست در نوار غزه مذاکره نمی کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری "دنیا الوطن،" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شب گذشته مدعی شد این رژیم هرگز با حماس درباره دو اسیر صهیونیست در نوار غزه مذاکره نخواهد کرد.

شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از موشه یعلون اعلام کرد:" ما این مسأله را موردی انسان دوستانه قلمداد می کنیم و از این رو آنها باید آزاد شوند؛ ما هرگز با حماس در این مورد مذاکره نخواهیم کرد."

شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد یعلون این مسأله را شخصا به خانواده این صهیونیست اتیوپیایی تبار اعلام کرده است. چند روز پیش وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد "آبراهام منگستو،" یکی از شهروندان صهیونیست اتیوپیایی تبار پس از جنگ غزه به صورت غیرقانونی وارد نوار غزه شده و بدست حماس اسیر شده است. رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود این دومین اسیر صهیونیست نزد حماس است. 

طبق خبری که روز گذشته فاش شد "لئور لوتان،" مسئول دفتر نتانیاهو و مسئول پیگیری پرونده دو اسیر صهیونیست در غزه خانواده منگستو را درباره مصاحبه با رسانه ها تهدید کرده است.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۸:۳۰ ۲۱ تير ۱۳۹۴
آره بابا ! فردا پس فردا آزادشون میکنن. چون صهیونیسها اصلا جنایتکار نیستن فقط به زنها و بچه ها اصلا رحم نمیکنه.یا تمام اسرای فلسطینی آزاد میشن یا این دو توله سگ هرگز آزاد نمیشن و ان شاء الله چندتای دیگه هم از این توله سگها اسیر حماس میشه
آخرین اخبار