شیراز؛

اولويت پليس جلب رضايت مردم است

سردار گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به امنيت مطلوب حاكم بر استان، تأكيد كرد: اولويت پليس جلب رضايت مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ وی اظهار كرد: داشتن امنيت يكي از حقوق اساسي شهروندان است و مأموريت هاي پليس نيز بر اساس همين موضوع انجام مي گيرد.

سردار گودرزي با اشاره به نقش مهم امنيت بر رشد و شكوفايي يك جامعه تصريح كرد: توسعه، بالندگي و پيشرفت يك جامعه بدون وجود امنيت اماكن پذير نخواهد بود.

فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه اولويت پليس جلب حداكثري رضايت مردم است، افزود: همكاري و تعامل مردم و ساير نهادها با مأموران انتظامي، پليس را در رسيدن به اين هدف كمك خواهد كرد.

سردار "گودرزي" خاطر نشان كرد: به لطف خداوند، همكاري شهروندان و تعامل همه جانبه مسئولان با خادمان خود در انتظامي استان فارس، خوشبختانه شاهد امنيتي مطلوب در سطح استان هستيم.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به صحبت هاي فرمانده ناجا در سفر اخير خود به استان فارس تصريح كرد: ايشان در صحبت هاي خود وضعيت امنيتي استان را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: امروز در استان فارس با توجه به گستردگي جغرافيايي و تعداد قوميت ها وضعيت مطلوبي از نظر امنيتي شاهد هستيم و اميدوارم با برنامه ريزيمدون در سال 1394 و برنامه ششم بتوانيم خدمات بيشتري به مردم ارائه نمائيم.سردار " گودرزي" اظهار اميدواري كرد: با تعامل گسترده و همكاري مطلوب شهروندان و كليه مسئولان استان شاهد حفظ و تقويت امنيت موجود در استان باشيم.



انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.