کارلی فیورینا: اگر من به جای اوباما بودم تاکنون دستور ترک مذاکرات را صادر کرده بودم

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سال 2016 آمریکا در مصاحبه اخیر خود به تیم مذاکره‌کنندۀ آمریکا در وین پیشنهاد کرد هر چه زودتر میز مذاکره را ترک کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مجله نشنال ریویو، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سال 2016 در توصیه‌ای به تیم مذاکره‌کنندۀ آمریکا در وین پیشنهاد کرد هر چه زودتر میز مذاکره را ترک کنند.

"کارلی فیورینا،" صبح امروز در مصاحبه‌ای گفت: "اگر من رییس‌‌جمهور آمریکا بودم، تاکنون دستور ترک مذاکرات را صادر کرده بودم. اگر شما هر چه سریعتر میز مذاکره را ترک نکنید، طرف مقابل همچنان به گفتگو ادامه خواهد داد."

"اگر من رییس‌جمهور آمریکا بودم به ایرانی‌ها می‌گفتم تا زمانی که حاضر نشوید همه تأسیسات هسته‌ای و اماکن خود را برای هرگونه بازرسی نامحدود و بی قید و شرط به روی ما باز کنید، حتی اجازه گردش یک پنی را هم در بازار معاملات جهانی به شما نخواهیم داد. ما برای این کار احتیاج به کسب اجازه از هیچ کس نداریم."

کارلی فیورینای 61 ساله با نام کامل "کارلا کارلتون اسنید" در سال 2010 نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سنای آمریکا بود که رقابت را به باربارا باکسر واگذار کرد. فیورینا از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ به عنوان مدیر اجرایی شرکت «هیولت پاکارد» فعالیت می‌کرد و پیشتر از مدیران شرکت تلفن و تلگراف آمریکا و شرکت تجهیزات مخابراتی لوسنت بود.

این نامزد جمهوری‌خواه که در سال 2008 به عنوان مشاور جان مک‌کین در انتخابات ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کرد در ادامه مصاحبه با شبکه «ای‌بی‌سی» در انتقاد از موضع غیرآمریکایی کشورهای روسیه و چین در مذاکرات هسته‌ای گفت: "این دو کشور در طرف ما بازی نمی‌کنند. برچیده شدن تحریم‌های غرب علیه ایران منافع بسیاری را نیز برای مسکو و پکن به همراه خواهد داشت."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۰۲:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۴
ما هم حتی اجازه ی خروج 1 قطره نفت از خلیج فارس به شما نخواهیم داد و برای این کار احتیاج به کسب اجازه از هیچ کس نداریم. افتاد ؟
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۰۲:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۴
ما هم می گوییم برای ادامه ی فعالیت های هسته ای،احتیاج به کسب اجازه از هیچکس نداریم و شماها هم تا حالاش هیچ غلطی نکردین. خاک بر سر جهانی که شما همجنس بازها ادعای کدخدایی اش دارین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۱ تير ۱۳۹۴
خانم فیورینا ، خوب است که شما هیچ کاره ای نیستید ! وگرنه مثل دوستان جمهوری خواه جنایتکارتان آقایان بوش پدر و پسر جهان را وارد یک جنگ جهانی چهارم می کردید .
پس انشاء الله شما در انتخابات هیچ رای و جایگاهی کسب نکنید ، چون وجودتان برا ی مردم دنیا و ملت جنگ زده آمریکا خطرناک است !
آخرین اخبار