آرش موسوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جدال «دوست شریف» با سرطان

در واقع با ساخت «دوست شریف» خواستم بگویم: بیماری سرطان غول نیست و ما می‌توانیم سرطان را به عنوان دوست خود بدانیم.

سید آرش موسوی کارگردان و نویسنده جوان فیلم کوتاه «دوست شریف» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلم کوتاه «دوست شریف» با مشاوره‌ هادی مقدم دوست در مدت زمان 11 دقیقه در بهار 94 تولید شده است. «دوست شریف» راوی قصه دختر بچه‌ای سرطان است که از دوستش کمک می‌خواهد غافل از اینکه...

وی افزود: در واقع با ساخت «دوست شریف» خواستم بگویم بیماری سرطان غول نیست و ما می‌توانیم سرطان را به عنوان دوست خود بدانیم.

موسوی بیان کرد: در حال حاضر «دوست شریف» در جشنواره فیلم کوتاه بین‌المللی حسنات، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جشن خانه سینما، جشنواره فیلم و عکس مادر و جشنواره بین‌المللی رضوی یزد حضور دارد.

موسوی در خصوص ساخت فیلم کوتاه اظهار داشت: لذت ساخت فیلم کوتاه برای من در این است که نتیجه تلاش عوامل فیلم را در کمتر از 10 دقیقه می‌بینم.

موسوی در ادامه گفت: در حال حاضر پیگیر دریافت پروانه ساخت و جذب اسپانسر برای ساخت اولین تله فیلم به نام «گزارشی از گذشته» هستم که به نویسندگی رضا دوستی و تهیه‌کنندگی علی فاتحی است.

تله فیلم «گزارشی از گذشته» به موضوع زمین‌خواری در شمال کشور می‌پردازد.

لازم به ذکر است؛ موسوی پیش از این 14 فیلم کوتاه و مستند ساخته است که در بین آن‌ها فیلم‌های کوتاه «در بازگشت»، «حماقت»، «هجیج» و «شایعه» موفق به دریافت جوایزی از جشنواره‌های متعدد شده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار