عکسی از پرسپولیسی ها در سال 83

جواد کاظمیان عکسی از خودش و حامد کاویانپور را در سال 83 منتشر کرده است.در آن سال پرسپولیسی ها دوران بدنسازی را در تپه های داوودیه می گذراندند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد کاظمیان با انتشار عکسی قدیمی از خودش و حامد کاویانپور یاد روزهایی را زنده کرده است که در پرسپولیس بودند و برای بدنسازی به تپه های داوودیه می رفتند.

شایان ذکر است؛جواد کاظمیان زاده ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ - کاشان است که  وی فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم جوانان سایپا شروع کرد و توانست به تیم بزرگسالان این تیم راه یابد.

در همان زمان مربی وقت تیم ملی میروسلاو بلاژویچ او را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. سپس او در سال ۱۳۸۱ (۲۰۰۲) به الاهلی امارات پیوست اما او بعد از چند ماه به ایران بازگشت و برای سایپا و بعد از آن سه فصل برای باشگاه پرسپولیس بازی کرد.

عکسی از پرسپولیسی ها،سال 83 و تپه های داوودیه

بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان او به باشگاه اماراتی الشعب  و بعد از آن در فصل ۲۰۰۷ -۲۰۰۸ الشباب پیوست. وی در سال ۲۰۰۸ میلادی به تیم عجمان رفت  اما در اواسط سال ۲۰۱۰ از تیم عجمان جدا شده  و به تیم الامارات منتقل شد. کاظمیان در بعد از چهار فصل حضور در لیگ امارات به ایران بازگشت و به عضویت باشگاه سپاهان درآمد.

گفتنی است؛او در سال ۲۰۱۱ پس از یک فصل حضور ناموفق در سپاهان دوباره به پرسپولیس بازگشت. اما در نیم فصل ۹۲-۱۳۹۱ پس از قرارگرفتن در لیست مازاد تیم پرسپولیس با این تیم فسخ قرار کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار