درد سر منشوری تتلو برای فرهاد کاظمی!

امیر مقصود لو در چند روز اخیر با چند حرکت تبدیل به چهره پرحاشیه,مطرح و البته دردسر ساز برای فرهاد کاظمی شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر محمدزاده در گفتگویی کوتاه با سایت رسمی فدراسیون از دعوت فرهاد کاظمی به کمیته اخلاقی خبر داد.

فرهاد کاظمی با اظهار نظر تتلو احضار شد
 
رئیس کميته اخلاق در اين باره گفت: «با توجه به اظهار نظرهای غیرمنطقی و غیرواقع اعلام شده توسط برخی اشخاص که در فضای مجازی و در مورد رای کميته استيناف در پرونده بازیکن راه آهن تهران انتشار پيدا کرده است، آن هم در مورد رایی که هنوز به صورت نهایی صادر و اعلام نشده است و این امر مبین همکاری و ارتباط فرهاد کاظمی با راوی خبر است، نامبرده جهت ادای پاره ای از توضيحات به کميته اخلاق دعوت خواهد شد.»
 
گفتنی است ؛ امیر تتلو شب گذشته در صفحه اجتماعی خود اعلام کرده است که راه‌آهن به لیگ برتر راه خواهد یافت و نتیجه رای استیناف در پس از رسیدگی مجدد به نفع راه‌آهن است.
 

فرهاد کاظمی با اظهار نظر تتلو احضار شد

این اقدام عجولانه فدراسیون فوتبال نشان از بی تدبیری مسئولان آن نهاد دارد و اینکه از لو رفتن این خبر چقدر سرآسیمه و عصبانی هستند و چه بسا همین امر باعث شود حتی رأی مربوطه هم دستخوش تغییر شود.
 
اگر قرار بود صرف ارتباط کاظمی با تتلو، موجب فراخواندن وی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شود، این اتفاق باید خیلی پیش تر از اینها صورت می گرفت چرا که تصاویر کاظمی در کنار تتلو بارها در شبکه های اجتماعی، سایت ها و خبرگزاری های رسمی کشورمان منتشر شده است و لازم نبود محمدزاده از این طریق موضوع رابطه این دو را با هم بفهمد.
 
علاوه بر اینکه اگر صرف داشتن رابطه با تتلو جرم باشد خیلی از فوتبالیست های مشهور ما الان باید پرونده قطوری در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال داشته باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۶:۰۸ ۲۹ تير ۱۳۹۴
خدایی الان آمادگی امیر تتلو از خیلی بازیکنای حال حاضر لیگ که فقط بلدن پول بگیرن بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۲۲:۳۳ ۲۸ تير ۱۳۹۴
دخترااگه ببینن مخاطبشون با کسی که ازش بدشون میاد حرف بزننه دعوا میکنن اینم یه چیز شبیه اونه
فقط باید با من حرف بزنی ازاد نیستی با اون حرف بزنی یعنی ازادی انتخاب برای نفس کشیدنتو هم نداری
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۶ ۲۹ تير ۱۳۹۴
سلام
منظورت چیه
اگه دای مسخره میکنی و یا توهین
این حرف رو نزن و استغفار کن