شگرد سایت‌های مستهجن برای جذب مخاطب+عکس

صفحات اجتماعی با مطالب غیر اخلاقی به هر روشی برای بالابردن لایک و بازدید از روی آورده اند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با رجوع به سایت‌هایی که اقدام به رتبه‌بندی صفحات برتر فیس بوک می‌کنند و به شاخص‌ گذاری در این شبکه اجتماعی می‌پردازند، متوجه می‌شویم  صفحات موسیقی و تفریحی در رتبه اول صفحات پربازدید فیس بوک قرار دارند.

این امر نشان می‌دهد که هرگاه فردی روی این صفحات سرمایه‌گذاری کند، توانایی جذب و مدیریت تعداد قابل توجهی از مخاطبان را پیدا می‌کند و این می‌تواند یکی از شگردهای گردانندگان صفحات مستهجن و ضد دین برای سازماندهی شبکه‌ای تولید محتوای مجرمانه باشد.


شگرد گردانندگان سایت‌های مستهجن برای جذب مخاطب

یکی دیگر از ترفندهای گردانندگان شبکه‌های مستهجن و ضددین، رقیب سازی برای ایجاد تنوع و جذب مخاطب بیشتر است؛ سعید ملک پور مدیر یک سایت مستهجن زمانیکه رقم بازدیدکنندگان سایت متبوعش کاهش چشمگیری پیدا کرده بود اقدام به راه اندازی سایت مستهجن دیگری کرد تا از این طریق بتواند با ارائه شیوه‌های مختلف بی‌بندوباری جنسی و تعیش لجام گسیخته، نظر کاربران بیشتری را جلب  کند و بدین‌ترتیب به رونق ترویج  فحشاء بپردازد.

یکی از ترفندهایی که برخی کاربران برای بالا بردن میزان لایک بکار می‌برند، این است که محتوای غیراخلاقی را تولید کرده و با افزایش لایک ، شروع به تجارت از طریق این صفحات می کنند.

به طور کلی دو روش عمده برای بالا بردن لایک صفحات وجو دارد؛یکی استفاده از محتوای مبتذل و دیگری استفاده از محتوای طنز و سیاسی است؛که سودجویان با بهره‌گیری از این دو شگرد گاها درآمدی حدود 5 میلیون در ماه دارند. 

شگرد گردانندگان سایت‌های مستهجن برای جذب مخاطب

البته در حال حاضر گردانندگان و مدیران سایت‌ها و صفحات مستهجن، از حوزه مسائل معمولی و متداول جنسی خارج شده‌اند و برای جذب مخاطب بیشتر به انتشار و اشتراک‌گذاری گسترده داستان‌ها و خاطرات مستهجن و حتی درون خانوادگی می‌پردازند؛ خلق واژه‌های جعلی، ذائقه‌سازی جدید و به طور کلی بومی کردن محتوای فحشای وارداتی از جمله اولویت‌هایی است که در دستور کار گردانندگان صفحات مستهجن قرار دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
nowar
۰۲:۴۸ ۲۳ تير ۱۳۹۴
ادم بیکار و تنبل فحشا میکند فکرکه خالی شوداز خدا