سنندج؛

راه اندازی دومین کلینیک مددکاری و اورژانس اجتماعی در کامیاران

مدیر بهزیستی شهرستان کامیاران ازراه اندازی دومین کلینیک مددکاری و اورژانس اجتماعی و نخستین مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روانشناختی به مناسبت هفته بهزیستی در کامیاران خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ حبیب‌الله ابراهیمی گفت: کلینیک مددکاری و اورژانس اجتماعی با هدف کاهش تصدیگری دولت و ارائه خدمات به جامعه زیرپوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: تا قبل از راه‌اندازی این کلینیک، تمامی خدمات مددکاری در بهزیستی انجام می‌گرفت که اکنون، خدمات مددکارانه به این مکان انتقال داده می‌شود.

مدیر بهزیستی شهرستان کامیاران بیان کرد: در این کلینیک خدمات مشاوره تخصصی‌تر توسط بخش خصوصی اما تحت نظارت بهزیستی به مراجعین ارائه داده می‌شود.

 براهیمی در ادامه ضمن اشاره به راه‌اندازی مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روانشناختی خانواده در کنار این کلینیک و اشتغال‌زایی برای سه نفر در این مرکز، گفت: این مرکز مشاوره تخصصی خانواده، تمامی مسائل و مشکلات در حوزه آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر کامیاران را پوشش می‌دهد.

مدیر بهزیستی کامیاران، مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در حوزه‌های طلاق، پیش از ازدواج، بعد از ازدواج، اختلالات رفتاری، شناختی، معضلات و آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و غیره اقدام به ارائه مشاوره‌های روان‌شاختی به مراجعین می‌کند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.