سنندج؛

جوان 18 ساله سقزی در رودخانه"جغتو" غرق شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: پسر جوان 18 ساله سقزی به علت عدم آشنایی کامل بافنون شنا در رودخانه دائمی بخش سرشیو این شهرستان غرق شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج؛ ایرج گیلاسی گفت: این جوان عصر دیروز به همراه 3 نفر از دوستانش برای آب‌تنی به رودخانه "جغتو" در بخش سرشیو شهرستان سقز در حوالی روستای دوآب رفته بودند که به دلیل نداشتن فن شنا، جان خود را از دست داد.

وی افزود:این جوان که آزاد فیروزی نام دارد در رودخانه مشغول شنا بوده که به علت عدم آشنایی کامل با فنون شنا به قسمت عمیق رودخانه کشیده شده و دچار غرق‌شدگی می‌شود و متاسفانه جانش را از دست می‌دهد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز بیان کرد:پیکر این جوان سقزی با تلاش 3 ساعته امدادگران غواص این سازمان از قسمت عمیق رودخانه از آب بیرون کشیده شد و جسد وی به سردخانه بیمارستان امام خمینی سقز انتقال داده شد.

گیلاسی گفت: علیرغم هشدارهای اعلام شده در خصوص خطرات شنا در رودخانه‌ها، متاسفانه میزان غرق‌شدگی همچنان نگران‌کننده است و هر ساله تعدادی در پشت سد و رودخانه‌های شهرستان غرق شده و جان خود را از دست می‌دهند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.