سنندج؛

تبریک استاندارکردستان به تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران

استاندار کردستان در پیامی گفت: موفقیت تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران را در توافق هسته ای با کشورهای 1+5 تبریک عرض می نمایم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کردستان؛  عبدالمحمد زاهدی درمتن پیام گفت:سپاس و ستایش بی پایان خداوند قادر متعال را که به مانند گذشته تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی، ملت مسلمان و حق مدار ایران را مشمول عنایات خاص خود نمود و حقانیت مواضع این ملت در دفاع از کیان دینی، ملی و توانایی های علمی و دانش صلح آمیز هسته ای خود را به باور جهانیان رسانید.

وی افزود: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان پس از برگزاری چندین دوره فشرده مذاکره با کشورهای 1+5 را به رهبر فرزانه انقلاب،ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور مدبر و اعضای دولت تدبیر و امید بالاخص تیم مذاکره کننده هسته ای و شهدای والامقام به خصوص شهدای دانشمند هسته ای تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

استاندارکردستان درادامه گفت: همچنین واجب می دانم از طرف خود و مردم قدرشناس کردستان از مواضع اندیشمندانه رهبری عظیم الشان و حمایت، ارشاد و راهنمایی های معظم له از تیم مذاکره کننده هسته ای، تدابیر همراه با بصیرت و آینده نگری رئیس جمهور محبوب و همچنین وزیر توانمند و کاربلد امورخارجه و تیم همراه ایشان نیز تقدیر و تشکر نمایم.

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان کردستان

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  درمتن پیام حامد جولائی آمده است: در روزهای پایانی ماه مهمانی خدا و در آستانه عید سعید فطر عید اخلاص و بندگی، خادمان و فرزندان ملت بزرگ ایران حماسه‌ای دیگر آفریدند و برگی زرین در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پیام تبریک خود گفت: اینجانب ضمن سپاس به درگاه حضرت حق این موفقیت تاریخی را به رهبر معظم انقلاب، رییس محترم جمهوری، تیم شجاع مذاکره کننده و مردم شریف و جامعه ورزش و جوانان استان تبریک گفته و توفیقات هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

جولائی بیان کرد: این بار دستان توانمند، ذهن خلاق و روحیه مجاهدانه تلاشگران جبهه دیپلماسی نام ایران را بر زبان ها جاری ساخته و قلب میلیون‌ها ایرانی و دلداده‌ی کشورمان را قرین فرح کرده و روح شهیدان را شاد نمود.

وی درپایان گفت:بی تردید هدایت عالمانه و خردمندانه رییس محترم جمهوری و مهم تراز همه حمایت و پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب در این نبرد دیپلماتیک تاثیری چشمگیر و غیرقابل انکار داشته و خواهد داشت.

ایلام؛

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت توافق هسته ای

استاندار ایلام در پیامی موفقیت در مذاکرات هسته ای را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران بخصوص خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای هسته ای، ایثارگران و ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم استان ایلام تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ؛  محمدرضا مروارید در این پیام اعلام کرد: ملت ایران با مقاومت و پایداری بر فشارها و تحریم های ظالمانه غرب پیروز شدند.

در بخش دیگری از پیام تبریک استاندار ایلام آمده است: 23 ماه سرداران دیپلماتیک ایران تحت نظارت مقام معظم رهبری با تمام توان در برابر قدرت های بزرگ جهانی توانستند عزتمندانه از منافع ملی ایران دفاع کنند و حقانیت مردم ایران در دنیا را به اثبات برسانند.

استاندار ایلام در این پیام ابراز داشته : سال همدلی و همزبانی ملت و دولت در چهارچوب استراتژی نرمش قهرمانانه، ضمن حفظ دستاوردهای هسته ای و پاسداشت موفقیت های دانشمندان هسته ای کشور توانستند یکی از طولانی ترین، فشرده ترین و دشوارترین مذاکرات تاریخ دیپلماسی جهان را با عزت، اقتدار و صلابت به سرانجام برسانند.

در بخش دیگری از پیام استاندار ایلام آمده است: دولت تدبیر و امید راهی جدید پیش روی ملت ایران گشوده است، راهی که توسعه، پیشرفت، عزت، اقتدار و حفظ خطوط و چهارچوب های اصلی کشور در آن صورت خواهد گرفت.

 مروارید هم چنین در  این پیام پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران بخصوص خانواده های معظم شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای هسته ای، ایثارگران و ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم استان ایلام تبریک گفته است.


تبریک موفقیت هسته ای

پیروزی هسته ایی در سایه هدایت های داهیانه ی مقام معظم رهبری بدست آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت پیروزی در مذاکرات هسته ایی ؛ بی تردید ایجاد این فضای جدید که به احقاق حقوق هسته ایی و بهره گیری بهتر از فرصت ها،سرمایه های ملی ،فرهنگی و اقتصادی منجر شده در سایه هدایت های داهیانه ی مقام معظم رهبری ،حمایت همه جانبه رییس جمهور و همدلی و همکاری مردم فهیم و ایستادگی آنان در برابر تحریم ها و فشارهای ظالمانه 12ساله دنیای استکبار و انتخاب هوشمندانه شعار تدبیر و امید در انتخابات 24خرداد سال92بدست آمده است.

پیام مشترک امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی به مناسبت بیانیه هسته ای

امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی ، در پیامی مشترک پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را به رهبر معظم انقلاب و ملت غیور ایران تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی ، در پیامی مشترک پیروزی تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را به رهبر معظم انقلاب و ملت غیور ایران تبریک گفتند .دراین پیام آمده است : این توفیق بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور ، دستگاه دیپلماسی کشور، مردم غیور ایران اسلامی ، خانواده معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز هسته ای، از تلاش های بی شائبه تیم مذاکره کننده دستگاه دیپلماسی قدردانی می کنیم .

حجت الاسلام و المسلمین رضایی و آقای خدمتگزار در این پیام اعلام کردند : موفقیت دستگاه دیپلماسی کشور در توافقات صلح آمیز هسته ای، بدون تردید مرهون عنایت خداوند متعال، هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، حمایت های ملت شریف، نجیب و سرافراز ایران اسلامی و تلاش هوشمندانه دولتمردان و تیم مذاکره کننده هسته ای است.

امیدواریم به رسمیت شناختن توافقات هسته‌ای فرزندان این مرز و بوم و توقف روند تحریم‌ها راه را برای گام‌های بلند بعدی در پیشرفت‌های علمی، فناوری و اقتصادی کشور بیش از پیش گشوده و امید و اشتیاق مردمی با سعی و تلاش خدمتگزاران نظام کماکان به اقتدار، استقلال و رونق اقتصادی کشورمان بیانجامد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.