قربانی: اگر در استقلال بودم، خداحافظی نمی‌کردم

کاپیتان پیشین استقلال می‌گوید اگر در این تیم می‌ماند شاید به این زودی از مستطیل سبز خداحافظی نمی‌کرد.

پیروز قربانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: زمان خداحافظی من فرارسیده بود و دیگر جایز نبود وقت تلف کنم. تصمیم دارم مدتی را به خانواده و امور زندگی بپردازم و البته نیم نگاهی هم به مربیگری دارم.
 
وی ادامه داد: باید کار یک جا تمام می‌شد و وقتی دیدم دارد به من فشار وارد می‌شود به فکر خداحافظی افتادم. قطعاً بعد از سال‌ها بازي کردن جدايي از فوتبال سخت است و ناراحت هستم.
 
قربانی ادامه داد: استقلال شرایط خاصی دارد. شاید اگر در استقلال بودم به ابن زودی ها به فکر خداحافظی نمی افتادم. الان هم  چون مي‌خواهم به سمت مربيگري بروم و هدف دارم زياد ناراحت نيستم.
 
بازیکن پیشین صبای قم با اشاره به کلاس‌های مربیگری افزود: البته باید به کلاس بروم ولی این کافی نیست چرا که باید مربیگری در وجود مربی باشد و چیزی برای یاد دادن داشته باشد چرا که کلاس ها مثل هم هستند و فقط اصولی تکراری را مرور می کنند. باید خودت این کاره باشی. امیدوارم  من این‌کاره باشم ولی اگر هم نباشم به فوتبال نمی چسبم و اگر فکر کنم نمی توانم چیزی ارائه دهم خودم داوطلبانه این کار را کنار می گذارم تا اعتبارم حفظ شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار