66 بازیکن لیگ برتری فوتبال که آزاد می‌شوند

بر اساس آن چه که سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران آمده 66بازیکن از 16تیم لیگ برتری قراردادشان به پایان می‌رسد.

66 بازیکن لیگ برتری که آزاد می‌شوندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز به خط پایان می‌رسد.

خیلی از مربیان لیگ برتری فوتبال کشورمان تکلیف‌شان برای فصل بعد روشن  است و لیست نفرات مورد نظرشان را تحویل باشگاه داده‌اند.

در این میان جالب است بدانید تنها دو تیم راه آ‌هن و سایپا هستند که در پایان فصل بازیکن آزاد نخواهند داشت.

*باشگاه پدیده مشهد

اکبر صادقی که با تیم فوتبال پدیده قرارداد 400میلیون تومانی بسته بود در پایان فصل آززاد می‌شود؛ رضا حقیقی دیگر هافبک تدافعی تیم مشهدی که با این تیم قرارداد700میلیون تومانی دارد در پایان فصل آزاد خواهند شد.

میلاد غریبی و یونس شاکری، محمد غلامی سه مهاجم پدیده که قراردادشان به ترتیب 550،500و 470 میلیون تومان بوده نیز آخر فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد و می‌توانند با تیم جدیدی وارد مذاکره شوند.

*باشگاه نفت مسجد سلیمان

تنها بازیکن اسم و رسم دار این تیم میلاد زنیدپور است که با قراردادی 200میلیون تومانی در آ‌خر فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

*باشگاه استقلال صنعتی خوزستان

سید مهدی سید صالحی که با 200میلیون تومان از تیم فوتبال سایپا به استقلال صنعتی خوزستان پیوست آخر فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود تا مسیر تیم جدیدی را پیش گیرد، میثم بائو دیگر بازیکن این تیم نیز قرارداد.

 300میلیونی تومانی‌اش به پایان می رسد.

*باشگاه گسترش فولاد تبریز

بهترین بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد یعنی جابر انصاری با قرارداد 380 میلیون تومانی آ‌خر فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود؛ محمد ابراهیمی دیگر بازیکن این تیم آ‌خر فصل آ‌زاد است ضمن اینکه ارزش قرارداد وی که با گسترش 400میلیون ثبت شده است، مرتضی اسدی مدافع 850 میلیون تومانی هم مانند این دو بازیکن آخر فصل آزاد است.

*باشگاه نفت تهران

قرارداد 7 بازیکن فیکس نفت تهران در پایان نفت تمام می‌شود، ایمان مبعلی 400 میلیون تومان، حسین ابراهیمی 460میلیون تومان، دیوید ویکروم 380 میلیون تومان، علیرضا عزت کرامت کاپیتان 26 ساله 360 میلیون تومان، غلامرضا رضایی 550 میلیون تومان، کمال کامیانی‌نیا420میلیون تومان، امین حاج محمدی 222میلیون تومان

*باشگاه صبا قم

قرارداد تمام ستاره‌های صبا آخر فصل به پایان می‌رسد، احمد حسن زاده 500میلیون تمان، ایوب کلانتری 470میلیون تومان، روزبه چشمی 50میلیون تومان، پیروز قربانی مدافع سابق استقلال که قراردادی 300میلیون تومانی داشت که در ‌آخر فصل قراردادش به پایان می‌رسد.
حسین بادامکی 260 میلیون تومان آخر فصل آزاد می‌شود و به این جمع مهرداد طهماسبی که ارزش قراردادش 300میلیون تومان است را به این جمع اضافه کنید.

*باشگاه پرسپولیس تهران

پیام صادقیان مهاجم پر حاشیه پرسپولیس از گرانترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رود که قراردادش 950 میلیون بوده است آخر فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

امید عالیشاه با قرارداد 720میلیون تومان، حمید علی عسگر با قرارداد 576میلیون تومان، افشین اسماعیل زاده 150میلیون تومانم نیز قراردادشان در آ‌خر فصل آزاد هستند، در این لیست کاپیتان سرخپوشان محمد نوری با 900میلیون تومان در آخر فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

*باشگاه استقلال تهران

پس از اتمام فصل قرارداد خسرو حیدری و امید ابراهیمی به پایان رسیده و ارزش آن یک میلیارد تومان است و یعقوب کریمی که از تیم فوتبال سپاهان به عنوان بازیکنی قرضی ‌آمده بود در پایان فصل جاری برای ادامه بازی در تیم اصفهانی یا انتقال به هر تیمی باید به توافق نهایی برسد.

*باشگاه سپاهان اصفهان

احسان حاج صفی  رحمان احمدی که با تیم فوتبال سپاهان قراردادی یک میلیارد و 200میلیون تومان ثبت شده  که تا آخر فصل باید برای تمدید قرارداد دوباره پای میز مذاکره بنشینند، جواهیر سوکای 900میلیون تومان، لوسیانو پریرا با قرارداد یک میلیارد تومان هم قراردادشان به پایان می‌رسد.
محرم نوید کیا هم هرچند غیر از سپاهان به تیم دیگری فکر نمی‌کند اما قرارداد 700میلیون تومانی او هم به پایان می‌رسد.

*باشگاه ذوب آهن اصفهان

قاسم دهنوی 700میلیون تومان، مهدی رجب زاده 700میلیون توماان، اکبر ایمانی 450میلیون تومان ستاره هایی هستند که قراردادشان با تیم فوتبال ذوب آهن تمام می‌شود، به این جمع قاسم حدادی فر کاپیتان یک میلیارد و 300میلیونی این تیم را به این لیست اضافه کنید.

*باشگاه پیکان قزوین

مهدی رحمتی که با رقم یک میلیارد و 550 میلیون تومان گرانقیمت‌ترین بازیکن لیگ برتر است در پایان فصل آ‍زاد می‌شود، جی لوید ساموئل یک میلیارد و 280 میلیون تومان، سعید دقیقی یک میلیارد تومان، محمد نصرتی 900میلیون تومان و امیر حسین فشنگچی 600میلیون تومان هم مانعی برای جدایی از تیم فوتبال پیکان وجود ندارد.

*ملوان انزلی

ایمان صادقی سرباز که با تیم فوتبال ملوان قرارداد 100میلیون تومانی بسته بود پایان فصل آزاد است؛ فرزاد حاتمی هم که نیم فصل با قرارداد 100میلیون تومانی به این تیم پیوسته بود هم آخر فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود.
 جلال رافخایی مهاجم 700میلیون تومانی، احمد آهی مدافع 550میلیون تومانی، مازیار زارع 700میلیون تومانی و محسن یوسفی 350 میلیون تومانی و محمد آ‌بشک 150 میلیون تومانی نیز مشکلی برای ترک ملوان ندارند.

*باشگاه فولاد خوزستان

اسماعیل شریفات مهاجم 800میلیون تومانی، محمد قاضی 650میلیون تومانی هم آ‌خر فصل آزاد هستند، بختیار رحمانی 970 میلیون تومانی و محسن مسلمان 400میلیون تومانی که برای یک نیم فصل قرضی به تیم فوتبال فولاد خوزستان آمده بود آخر فصل قراردادش به اتمام می‌رسد.
لویس نانگ 815 میلیون تومان لئونارد و مساریچ 825 میلیون تومان و ماتیاس چاگو 750 میلیون تومانی هم قراردادشان به  اتمام می‌رسد.

*باشگاه تراکتورسازی تبریز

آقای گل برزیلی لیگ یعنی لوسیانو ادینهو یک میلیارد و 200میلیون تومانی قراردادش با باشگاه تراکتورسازی تبریز به اتمام می‌رسد.

حامد لک سرباز که 200میلیون تومان با این تیم قرارداد بسته بود هم آ‌خر فصل آزاد می‌شود.
محمد دلیر 100میلیون تومانی و فرشاد احمد زاده 150میلیون تومانی هم برای ماندن در این تیم تبریزی باید پای میز مذاکره بنشیند.
 
حال باید با آزاد شدن ستارگان فوتبال، منتظر بمب‌های خبری در فصل نقل و انتقالات باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار