وعده قهرمان المپیک به مردم ایران

سلیمی: مدال طلای فوق سنگین جهان را پس می‌گیرم

قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جهان و المپیک به پس گرفتن مقام قهرمانی و مدال طلای جهانی این دسته می‌اندیشد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی قهرمان فوق سنگین جهان و المپیک کشورمان درباره شرایط اردوی تیم ملی وزنه برداری در شهرکرد و  توجه رئیس فدراسیون به دغدغه  ملی‌پوشان تیم ملی وزنه‌برداری گفت: خیلی خوشحالم که علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری تمام فکر و ذکرش رفع هر چه زودتر مشکلات پیش روی وزنه برداران است و ما به این مسئله اطمینان پیدا کردیم که دغدغه اصلی رییس فدراسیون رفع دغدغه ، مشکلات و نگرانی ملی پوشان است.

وی ادامه داد: در اردوی همدان کمبود هایی وجود داشت که وزنه برداران با همان شرایط هم رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند و در روز پایانی نیز در حضور مرادی در پایگاه نوژه، نفرات ملی‌پوش نقدهای خود را شفاف با رئیس فدراسیون مطرح کردند . شاید انتقادات یک مقدار در آن مرحله از اردو تند به نظر می رسید اما حقیقتاً باید بگویم  سپاسگزارم از آقای مرادی که با سعه صدر صحبت‌های ما را شنید و با پی گیری‌هایی که انجام دادند درنهایت  شرایط اردویی بچه های تیم ملی بزرگسالان در شهرکرد به خوبی حل و فصل شد و فکر می‌کنم بچه‌ها از وضعیت اردوی شهرکرد کاملا رضایت داشتند.

دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن در خصوص وضعیت اردوی شهرکرد و میزبانی هیات وزنه برداری استان چهارمحال وبختیاری توضیح داد: در اردوی 21 روزه‌ای که به میزبانی هیات وزنه‌برداری شهرکرد برگزار شد با کمترین مشکل و بدون حاشیه خاصی طبق برنامه کادرفنی تمرین کردیم و خدارا شکر در این اردو از لحاظ اسکان ، تغذیه و پشتیبانی به خوبی از وزنه برداران حمایت شد . حتی از لحاظ فکری هم هیچ دغدغه ای وجود نداشت وبا تمرکزکامل هدفمان را دنبال کردیم .

سلیمی درباره کادر فنی تیم ملی وزنه برداری و حضور حسین توکلی در تیم ملی بزرگسالان توضیح داد: اردوها خوشبختانه با نظم وبرنامه‌ریزی خوب طبق زمانبندی تنظیم شده  با هدایت حسین توکلی و کادر فنی باتجربه اش انجام می‌شود. توکلی با برنامه های به روز خود  نوع نحوه تمرینات ملی پوشان را خیلی  اصولی  و استاندارد طراحی کرده است. بی شک با سرمربی گری  حسین توکلی همه موارد مربوط به آماده سازی وزنه برداران  ایده آل و مناسب دنبال می شود تا نفرات حاضر در تمرینات به بهترین نحو خود را آماده مسابقات بین المللی کنند . همچنین  کمیته پزشکی فدراسیون نیز با آوردن فیزیوتراب و ماساژور مجرب باعث شده شرایط برای ریکاوری و روپا نگه داشتن بدن ما دراوج و تمرینات پرفشار مهیا و فراهم باشد. بنابراین بچه ها با این شرایط  خوب حمایتی که درکمپ های تمرینی برای مهیا شدن هرچه بهتر ما فراهم شده است با حداقل آسیب های جزیی تمریناتشان را خیلی سرحال دنبال می کنند.

وی در ادامه گفت:از مهران رئیسی سرپرست اردوی تیم ملی  ونایب رییس هیات وزنه برداری استان چهار محال وبختیاری، آقای نیکبخت رییس هیات وزنه برداری استان چهار محال وبختیاری و نیز آقای قاسمی مدیرکل ورزش وجوانان استان چهار محال و بختیاری تشکر می‌کنم که به بهترین نحو شرایط اردو را برای وزنه‌برداران مهیا کردند، تا بدون دغدغه تمرینات خود را انجام دهند ودرآینده شاهد موفقیت آن‌ها واهتزاز پرچم کشورمان در میدان‌های بین المللی باشیم.
 
سلیمی در خصوص وضعیت خودش تاکید دارد: مصدومیت کوچکی داشتم که در حال حاضر برطرف شده است. شرایط بدنی و جسمانی خوبی دارم وتمرکزم را معطوف به تمریناتم کردم تا بدون حاشیه به هدفم دست پیدا کنم. بی تردید هدف اصلی ام این است که در روز آخر رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در آمریکا، مدال طلای دسته فوق سنگین را برای وزنه‌برداری ایران پس بگیرم تا به این وسیله دل مردم، رهبرعزیزمان، اهالی وزنه برداری و ورزش کشور را شاد کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار