گروسی در گفت‌وگوبا باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

ضرورت اجرای قانون پنجره واحد در کلیه استان‌ها

نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار لازم برای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تحت عنوان پنجره واحد ، در کشور پیش‌بینی شده اما در برخی استان‌ها این چارچوب اجرایی نشده است.

حسین گروسی، نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای مشارکت بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های تعریف شده سرمایه‌گذار باید از 12 اداره کل استعلام بگیرد که چنین فرآیندی پیچیده و زمان‌بر است.

وی افزود: به منظور رفع این مشکل ساز و کاری اندیشیده شد که پیرو آن با تجمیع نماینده کلیه ادارات کل در ساختمانی واحد این فرآیند در بازه زمانی بسیار کوتاهی عملیاتی شود.

گروسی عنوان کرد: متاسفانه در برخی از استان‌های کشور این قانون اجرا نمی شود که در صورت تحقق این سازو کار بسیاری از مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری رفع و شرایط برای مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی تسهیل می‌شود.

نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی درپایان تصریح کرد: عمده مشکل ما در کشور کاغذبازی است و در صورت رفع این پیچیدگی‌ها بطور یقین بسیاری از موانع برداشته می‌شود و تمایل سرمایه‌گذاران نیز برای ورود و مشارکت در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها ارتقاء می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.