گروسی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملارد مطرح کرد:

اشتغالزایی اصلی‌ترین اولویت شهرستان ملارد محسوب می‌شود

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه فرصت‌های شغلی با توجه به توانمندی‌های بلاقوه صنعتی و تولیدی در شهرستان ملارد از جدی‌ترین اولویت‌های این منطقه به شمار می‌رود.

اشتغالزایی اصلی‌ترین اولویت شهرستان ملارد محسوب می‌شودبه گزارشخبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  حسین گروسی نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهر ملارد که با حضور جمعی از مسئولان محلی، منطقه‌ای و استانی در سالن شهید طحانی این شهرستان برگزار شد با اشاره به خدمات بسیار متعدد و ارزنده فرماندار پیشین ملارد (داوود کرمی) در راستای تحقق توسعه پایدار در این شهرستان، اظهار کرد: وحدت، همدلی و همزبانی مسئولان در این منطقه یکی از ویژگی‌های بارز و برجسته مدیریتی فرماندار تودیع شده این شهرستان به شمار می‌رود.


وی افزود: امیدواریم روند موفقیت‌ آمیز موجود در آینده نیز استمرار یابد و ملارد  بعنوان یکی از قطب‌های تولیدی استان تهران همچنان مسیر شکوفایی و بالندگی را با موفقیت طی کند.


گروسی گفت: در حال حاضر اشتغال  جوانان از جدی‌ترین دغدغه‌های این شهرستان محسوب می شود و با توجه به توانمندی‌های صنعتی موجود در منطقه مذکور، با برنامه ریزی هوشمندانه  می‌توان فرصت های شغلی هرچه بیشتری را در این خطه مستعد ایجاد کرد.


14 پروژه آموزشی و فرهنگی با حمایت دولت به ثمر نشست


محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در ادامه این مراسم عنوان کرد: امیدواریم نهال با طراوتی که از سوی فرماندار پیشین در این منطقه کاشته شد در آینده به نحو مطلوب و موثری به رشد و بقاء خود ادامه دهد که به طور یقین از ثمرات و مزایای آن عموم مردم ساکن در این شهرستان، بهره مند خواهند شد.


وی افزود: بهداشت و سلامت، امنیت و آرامش، آموزش و پرورش سه مولفه حائز اهمیتی است که هر چه در آن کار شود نشان دهنده میزان توجه مسئولان به امور و نیازهای  واقعی مردم است و خوشبختانه در هر سه حوزه اقدامات برجسته‌ای اجرایی شده است.


تفرشی گفت: در  حوزه بهداشت و سلامت احداث پروژه مرکز درمانی با جدیت در دستور کار قرار گرفته و در حوزه امنیت پایدار نیز با حسن تدبیر، اقدامات سازنده‌ای عملیاتی شده و در خصوص بخش آموزشی و فرهنگی، بهره برداری از 14 پروژه در این حوزه، مؤید دقت نظر مدیران دستگاههای ذیربط دولتی به اولویت‌های اساسی این شهرستان است.


در ادامه این مراسم شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر لزوم اخلاق محوری در رفتارهای سیاسی انتخاباتی و اجتماعی عنوان کرد: لحاظ کردن رضایت پروردگار در خدمت گزاری امری مقدس است و در واقع نباید از این فرصت‌ها به عنوان طعمه استفاده شود.


داوود کرمی فرماندار پیشین ملارد نیز ضمن تقدیر و قدردانی از همیاری و همگرایی مردم و مسئولان در حصول موفقیت‌های بدست آمده، اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان ملارد را از مهم‌ترین دستور کارهای خود در سمت جدید (معاونت امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری تهران) عنوان کرد.


بهمن خطیبی فرماندار جدید ملارد نیز در پایان این مراسم ضمن تشریح جایگاه جمهوری اسلامی ایران و نقش مردم در این نظام مقدس تحقق اهداف ترسیم شده در چشم انداز توسعه را ا ز مهم‌ترین محورهای فعالیتی خویش برشمرد.


گفتنی است؛ در سوابق خدمتی فرماندار جدید ملارد عناوینی همچون بخشدار سجاسرود خدابنده، معاون فرماندار خدابنده، سرپرست فرمانداری خدابنده، مدیر کل اداری و مالی استانداری زنجان، فرماندار خرمدره، رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و مسئول امور ایثارگری استانداری مشاهده می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار