نقش سمن‌ها در نشاط و پویایی جامعه

فرماندار شهریار گفت: با توجه به نقش سازنده سمن‌ها در افزایش نشاط و پویایی جامعه، توسعه و تقویت سازمان‌های مردم نهاد در این شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود.

نقش سمن‌ها در نشاط و پویایی جامعهسعید ناجی فرماندار شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نقش سمن‌ها در افزایش امید، نشاط و بالندگی جامعه بسیار تاثیر  گذار است و متاسفانه در سنوات گذشته با وجود تاثیر گذاری سازمان‌های مردم نهاد در توسعه اجتماعی، نوعی رکود و رخوت در فعالیت این بخش‌ها بوجود آمد.

وی افزود: با آغاز فعالیت دولت جدید، و با توجه به نگاه ویژه‌ای که دستگاه اجرایی به تقویت و توسعه این مجموعه‌ها دارد، توسعه و احیاء در دستور کار قرار دارد و شهرستان شهریار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فرماندار شهریار بیان کرد: تحولاتی که در جهان ظهور پیدا می‌کند می‌طلبد که ما نیز همگام با این تغییرات قدم برداریم و در چنین شرایطی ایستایی در یک نقطه تاریخی، معقولانه به نظر نمی‌رسد.

ناجی افزود: نقش آفرینی در دنیا، مستلزم پیشرفت هرچه بیشتر است و سمن ها از مجموعه‌هایی به شمار می‌روند که در سطوح خود و کلان، در پویایی هرچه بیشتر شهرستان‌ها، جامعه و کشور، تعیین کننده است.

فرماندار شهریار یادآور شد: نباید از فعالیت‌های این چنینی هراس داشت و البته در کنار آن اعمال نظارت کارآمد و سازنده امری منطقی و ضروری به نظر می‌رسد که با تکیه به آن می‌توان در چارچوب‌های قانونی فعالیت چنین مجموعه‌هایی را بصورت کارآمد هدایت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار