واحدهای تولیدی مددیار دولت در عرصه اشتغالزایی هستند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در بخش خصوصی نقش بسزایی در اشتغال زایی ایفاء می‌کنند و مجموعه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از هیچ کوششی برای رفع مشکلات این واحدها دریغ نخواهد کرد.

واحدهای تولیدی مددیار دولت در عرصه اشتغالزایی هستندعلی امیدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به استعداد قابل توجه شهرستان ملارد در حوزه‌های صنعتی و تولیدی اظهار کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی که با مشارکت بخش خصوصی فعالیت می‌کنند مددیار دولت در حوزه اشتغال زایی به شمار می‌روند و می‌طلبد حمایت‌ها از فعالان این عرصه بیش از پیش افزایش یابد.

وی افزود:‌مجموعه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد دقت نظر بسیاری را در جهت رفع و دفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی به کار خواهد بست و در این راستا در حد توان و اختیارات تصریف شده، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد بیان کرد: این رویکرد از سوی مسئولان استانی و کشوری نیز پیگیری می‌شود تا این واحدها  به دوام و بقاء خود به نحو شایسته‌ای ادامه دهند.

امیدی یادآور شد: محیط کارگاه و کارخانه فضای مقدسی است و احترام خاص به خود را می‌طلبد زیرا عمده‌ترین اولویت فعالان این عرصه، خدمت گذاری به کشور، نظام و مردم است و سودآوری در جایگاه دوم اهمیت برای این گروه قرار دارد و چنین دیدگاهی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و به تبع مسئولیت ما را نیز در قبال فعالان صنعتی در این منطقه سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار