گروسی: یک نهاد آموزشی به خانه احزاب سیاسی تبدیل شده است

نماینده مردم شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: یک نهاد آموزشی در استان تهران خانه احزاب و بازی های سیاسی مبدل شده و این رویکرد به هیچ عنوانی با فرمایشات امام خمینی (ره) ، رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور سازگاری ندارد .

گروسی: یک نهاد آموزشی به خانه احذاب سیاسی تبدیل شده استحسین گروسی نماینده مردم شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهارکرد: تقویت ، نشاط و شادابی در مراکز آموزشی اصلی ضروری و حائز اهمیت بشمار می رود اما متأسفانه شاهد هستیم در نهادی مانند آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، فعالیت ها و بازی های سیاسی بر امور دیگر غلبه  پیدا کرده است. 

وی گفت: مرکزی که باید معیشت فرهنگیان و ساماندهی مدارس را در اولویت خود قرار دهد، به  خانه ای برای احزاب سیاسی تبدیل  شده است .

نماینده  مردم شهریار قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آخرین نمونه از چنین رویکردی به نخستین  روز هفته  دفاع  مقدس باز می گردد که در آستانه بازگشایی مدارس حکم معاون پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان قدس فسخ می شود و این موضوع باعث حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دفتر بنده و اعتراض شدید این افراد به چنین رفتارهایی شد .

گروسی یاد آور شد: پیش از این نیز گزارشات حاکی از فعالیت  های حذبی و سیاسی  در آموزش و پرورش شهرستان های استان  تهران بود که متأسفانه چنین  رویکردی با فرمایشات امام خمینی(ره )، مقام معظم  رهبری و رئیس جمهور هیچ سنخیت و سازگاری ندارد و انتظار نمی رود در نهادی همچون آموزش و پرورش چنین رفتارهایی ظهور و بروز پیدا کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار