کاهش مراجعات مردم با توسعه‌ی خدمات الکترونیکی محقق می شود

رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد گفت:‌ توسعه‌ی خدمات الکترونیکی یکی از کارهای جدی تامین اجتماعی در این منطقه به‌شمار می‌رود.

کاهش مراجعات مردم با توسعه‌ی خدمات الکترونیکی محقق می شودحمید رستمی رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: به طور یقین هرآنچه از حجم ترددها به مجموعه‌ی مذکور کاسته شود، سرعت و شتاب ارائه ‌ی خدمات نیز افزایش می‌یابد.

وی افزود: طرح تبدیل دفترچه‌های بیمه ی خدمات‌درمانی به کارت‌های الکترونیکی درهمین راستا طراحی شده که در حال حاضر به‌صورت پایلوت در یکی از مناطق شهر تهران درحال اجرا است.

رستمی گفت:‌ مقرر است ارائه خدمات الکترونیکی به تدریج در حوزه‌های دیگر نیز عملیاتی شود که در چنین شرایطی به طور یقین از پیچیدگی‌ها واتلاف وقت و انرژی در ادارات کاسته خواهد شد.

رئیس تامین اجتماعی شهرستان ملارد بیان کرد: در حال حاضر بیمه‌ی افراد تحت پوشش سازمان از سوی‌کارفرمایان بواسطه‌ی شبکه‌های اینترنتی انجام  و تمام مکاتبات ما با کارفرمایان نیز از این طریق پیگیری و اجرا می‌شود.

رستمی یادآور شد: ضرورت دارد کارفرمایان آدرس الکترونیکی خویش را به تامین اجتماعی ارائه کنند تا کندی و خللی در تعامل و ارتباط دو سویه‌ی این مجموعه و جامعه‌ی هدف ما ایجاد نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار