رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ خبر داد:

شناسایی هزار و 200 شهید قرآنی در کشور / کتاب "سوره‌های سرخ 2" رونمایی شد

رحیم قربانی در مراسم اختتامیه نمایشگاه قرآن گفت: تاکنون هزار و 200 شهید قرآنی در سطح کشور شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ با بیان اینکه هدف از برپایی نمایشگاه قرآن فراهم آوردن زمینه انس دادن بیشتر مردم با قرآن کریم است، تاکید کرد: باید به جایی برسیم تا عمل به قرآن کریم بسیار بیشتر در نمایشگاه قرآن ترویج داده شود.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ  با تأکید بر اینکه در بحث سبک زندگی قرآنی باید آیه های قرآنی را در زندگی پیاده کرد، گفت: بر همین اساس امسال سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ به این نتیجه رسید که برای رسیدن به سبک زندگی قرآنی و اسلامی می توان از الگوهای عصر حاضر بیشتر استفاده کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس در این مراسم رونمایی از کتاب «سوره های سرخ 2» را خواهیم داشت که در آن به معرفی 114 شهید قرآنی پرداخته و سبک زندگی آنها را معرفی کرده ایم.

قربانی اظهار داشت: سال گذشته رونمایی از جلد اول این کتاب را انجام دادیم که در آن نیز 114 شهید قرآنی دیگر معرفی شده بودند. تاکنون هزار و 200 شهید قاری و حافظ قرآن در سطح کشور شناسایی شده اند که زمینه کار بسیاری دارد به طوریکه در این زمینه علاوه بر رونمایی از کتاب، برنامه هایی دیگری همچون تهیه مستند تلویزیونی و فیلم را در دستور کار قرار داده و فعالیت هایی را نیز انجام داده ایم.

شایان ذکر است که در مراسم اختتامیه بخش نهادها و مؤسسات نمایشگاه قرآن از کتاب و نرم افزارحاوی خاطرات، عکس ها و اطلاعات شهدای قرآنی با عنوان «سوره های سرخ 2» رونمایی شد.
گفتنی است که در بخش پایانی این مراسم نیز علاوه بر اهدای لوح تقدیر به نهادها و مؤسسات قرآنی برتر حاضر در این بخش همچنین در قمست نهادها از سه نهاد «مرکز امور رسیدگی به امور مساجد»، «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «سازمان تأمین اجتماعی» تقدیر شد.




انتهای پیام/
برچسب ها: کتاب ، شهید ، بسیج ، قاری ، سوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار