حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

امروز دنیا فهمید که ما اهل تعامل و مذاکره هستیم/ نتیجه مذاکرات هسته‌ای زمان طلایی برای ما ایجاد کرده است

یک نماینده مجلس با اشاره به این که دنیا امروز فهمید که ایران اهل مذاکره و صلح است، گفت: توافق صورت گرفته فضای طلایی برای ارتباط ایران با سایر کشورها ایجاد کرد تا بتوانیم زیرساخت‌های اقتصادی را رونق ببخشیم.

امروز دنیا فهمید که ما اهل تعامل و مذاکره هستیم/ نتیجه مذاکرات هسته‌ای زمان طلایی برای ما ایجاد کرده است

"سیدهادی حسینی" عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارزیابی جمع بندی مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: مردم برای این روز 36 سال صبر کردند و آنچه به دست آمده حاصل همین صبوری‌ها و درایت رهبری، دولت و زحمات تیم مذاکره کننده است.

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه گفت: مردم از نتیجه مذاکرات خوشحال هستند. علیرغم این مهم بعضی از این موضوع ناراحت هستند ضمن این که تعدادی در روزنامه‌ها تیترهای نامناسب دیده می‌شود و این در حالی است که در این مذاکرات فضای مناسبی برای ما در جهان ایجاد شده است.

وی با بیان این که همیشه استکبار سعی می‌کرد که روابط ما با دنیا قطع شود و آن‌ها ما را جنگ‌طلب و حامی تروریست معرفی کردند، افزود: امروز دنیا فهمید که ما اهل مذاکره و صلح هستیم.

حسینی تصریح کرد: ممکن است بعضی از افراد در مورد جمع بندی مذاکرات وین انتقاداتی داشته باشند اما آنچه مهم است، ما باید پشت سر رهبری حرکت کنیم. همان طور که در قرآن آمده، امت اسلامی نباید یک گام جلوتر از پیامبر حرکت کند. بنابراین ما در حمایت از رهبری از تیم مذاکره کننده پشتیبانی می‌کنیم.

این نماینده مجلس نهم یادآور شد: نتیجه مذاکرات هسته‌ای وقتی طلایی برای ما ایجاد کرده است که زیرساخت‌های اقتصادی کشور را ارتقاء بخشیم و با هم در این مسیر بسیج شویم. ضمن این که این موضوع برای ما و  کشورهای اروپایی رونق اقتصادی ایجاد کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار