بیرجند؛

برگزاری نمازعید فطر بیرجند در مصلی المهدی(عج)

نمازعید فطر بیرجند راس ساعت 7:30 دقیقه روز عید (جمعه و یا شنبه) با حضور پرشور مردم مومن و به امامت حجت الاسلام رضایی در مصلی المهدی(عج) اقامه می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند از پیش بینی شرکت ۵۰ هزار نفر در نماز عید سعید فطر خبر داد و گفت: نماز عید فطر بیرجند به امامت حجت الاسلام رضایی امام جمعه مرکز استان اقامه می‌شود.

زنگویی افزود: نماز عید فطر بیرجند راس ساعت 7:30 دقیقه روز عید (جمعه و یا شنبه) با حضور پرشور مردم مومن و به امامت حجت الاسلام رضایی در مصلی المهدی(عج) اقامه می شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف به منظور هماهنگی برنامه های فرهنگی و مسائل انتظامی و امنیتی در روز عید فطرخاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با ارگانهای مرتبط انجام شده و اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز به منظور انتقال صلواتی نمازگزاران به محل مصلی، اعلام آمادگی کرده اند.

رئیس ستاد نماز جمعه بیرجند تصریح کرد: مصلی المهدی(عج) برای 15 هزار نفر نمازگزار مفروش شده است اما پیش بینی شرکت 50 هزار نفر در مراسم باشکوه نماز عید فطر می شود.

زنگویی همچنین از مسئولان دیگر مساجد سطح شهر خواست از برگزاری نماز عید فطر به صورت متفرقه خودداری کنند تا شکوه وحدت مسلمین و نمازگزاران بیرجندی در مصلی المهدی(عج) در روز عید سعید فطر به نمایش گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای پارک جنگلی بیرجند نیز برای پارک خودرو و موتوسیکلت های نمازگزاران هماهنگ شده است و مردم می توانند از این مکان نیز استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.