ساری؛

پارک های جنگلی مازندران آماده پذیرایی از مسافران تابستانی

پارک های جنگلی مازندران آماده پذیرایی از مسافران در تعطیلات هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری گفت: 15 پارک جنگلی فعال در سطح 5 هزار و 700 هکتار تحت مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری هستند.

بابایی افزود: پارک های جنگلی جلگه ای جز پارک های شاخص هستند و پارک جنگلی نور هم با مساحت 3 هزار و 600 هکتار جز دومین پارک شاخص کشور و اولین پارک شاخص استان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران با اشاره به اینکه بر اساس قانون طرح تهیه می شود و بهترین برنامه این است که طرح های مصوب اجرایی شود، تصریح کرد: رویکرد این طرح ها حفاظت از عرصه ها به خصوص عرصه های جلگه ای خدمات رسانی به مهمانان و زائرانی است که در مسیر خراسان رضوی هستند، خدمات دهند.

بابایی افزود: پارک های جنگلی جوارم سوادکوه، نور، کشپل چمستان، میرزا کوچک خان آمل، هلوم سر آمل، عباس آباد بهشهر، گرگین آباد دودانگه،تلار قائم شهر، بز چفت بابل، شهیدزارع ساری و دو پارک ساحلی میرود از پارک های زیبای تحت مدیریت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری مازندران منطقه ساری است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید سعید فطر با حجم زیادی از مسافران وارد مازندران می شوند، یادآور شد: از مردم تقاضا دارم رعایت نکات ایمنی در برابر حفاظت از عرصه های جنگلی را جدی بگیرند تا کمترین حریق را در عرصه پارک های جنگلی داشته باشیم.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.