تلاش صهیونیست‌ها برای تصویب قانون غذا دادن اجباری به اسرای فلسطینی

کنست رژیم صهیونیستی قرار است تا چند روز آینده تصویب لایحۀ غذا دادن اجباری به اسرای فلسطینی را به رأی بگذارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، رژیم غاصب صهیونیستی این روزها در تلاش برای تصویب قانونی است که به موجب آن بتواند اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا در زندان‌های این رژیم می‌زنند را با توسل به زور مجبور به بلعیدن غذا کند.

وزارت امنیت عمومی رژیم صهونیستی سعی دارد این قانون را در اوایل ماه اوت در کنسِت به تصویب برساند. در نشست رور چهارشنبۀ کمیته امور داخلی کنسِت، "گیلعاد اِردان،" وزیر امنیت عمومی صهیونیستی، از تلاش‌های مضاعف خود برای تصویب لایحه پیشنهادی کابینه خبر داد. 

نتانیاهو برای تصویب این قانون ضد انسانی همچنین نیاز اساسی به کسب رأی -- یش عتید -- به‌عنوان یکی از احزاب مخالف خود دارد.

رژیم صهیونیستی از سالها پیش به اجرای قانون ضد حقوق‌بشری «بازداشت اداری فلسطینیان» روی آورده است. رژیم اشغالگر قدس با توسل به قانون بازداشت اداری اقدام به دستگیری مردم فلسطین و حبس آنها از چند ماه تا چندین سال می‌کند، به‌گونه‌ای که هیچ‌ تفهیم اتهامی و تلاش برای ارسال پرونده آنها برای طی روند دادرسی صورت نمی‌گیرد. کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، سازمان ملل و سایر نهادهای حقوقی جهان تاکنون تنها به اظهارنظر و واکنش‌های مقطعی به این قبیل جنایات رژیم صهیونیستی بسنده کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار