بیرجند؛

جمع بندی مذاکرات منطق قوی ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد

امام جمعه بیرجند گفت: جمع بندی مذاکرات یک بار دیگر ضمن اثبات حقانیت مردم و مسوولان نظام جمهوری اسلامی هویت پاک انقلاب، معنویت نظام اسلامی و همچنین منطق قوی ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام علی رضایی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیرجند افزود: نتیجه مذاکرات که حاصل 22 ماه تلاش سربازان جبهه دیپلماسی ایران بود، در حکم خط بطلانی بر تمامی تهمت ها و نیز مایه رو سفیدی نظام جمهوری اسلامی در عرصه جهانی شد.

وی تصریح کرد:جمع بندی مذاکرات یک بار دیگر ضمن اثبات حقانیت مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی هویت پاک انقلاب، معنویت نظام اسلامی و همچنین منطق قوی ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

وی در بخش دیگری به سالروز تاسیس شورای نگهبان (26 تیر) اشاره کرد و گفت: این که انقلاب مشروطیت و دیگر انقلاب های اسلامی منطقه بعد از پیروزی محو شدند بدان خاطر بود که فاقد نهادی چون شورای نگهبان بودند.

حجت الاسلام رضایی افزود: انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است و هنوز نیز شهید و جان برکف دارد، باید توسط نهادی دلسوز چون شورای نگهبان حفظ و حراست شود.

خطیب جمعه بیرجند همچنین در بخش دیگری به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیات دولت و خطاب ایشان به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: مولی علی(ع) از مالک می خواهد نسبت به گذشتگان عادلانه قضاوت کند

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.