ادعای دولت فراری یمن؛

43 کشته در گلوله باران شهر عدن به دست نیروهای انصارالله

دولت فراری یمن مدعی شد 43 نفر در گلوله باران شهر عدن به دست نیروهای انصارالله کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت بهداشت دولت فراری یمن مدعی شد در گلوله باران روز گذشته شهر عدن به دست نیروهای انصارالله 43 نفر کشته و 170 نفر زخمی شدند. این اقدام پس از آن انجام شد که دولت فراری یمن از بازپس گیری شهر عدن از نیروهای انصارالله خبر داده بود.

درگیری نیروهای انصارالله و شبه نظامیان محلی هوادار منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن در مناطق دار سعد، صبرو معاشیق در شهر كريتر در شمال عدن همچنان ادامه دارد. پیشتر شبه نظامیان هوادار منصور هادی، رئیس جمهور فراری یمن که هم اکنون در ریاض عربستان مستقر است توانستند فرودگاه عدن و برخی مناطق این شهر را از کنترل نیروهای انصارالله خارج کنند. نیروهای انصارالله نیز موفق شدند فرودگاه عدن را از دست شبه نظامیان هوادار منصور هادی و عناصر القاعده خارج کنند.

خبرگزاری "د.پ.آ" آلمان نیز به نقل از برخی منابع پزشکی در عدن مدعی شد شمار کشته شدگان گلوله باران شهر عدن به دست نیروهای انصارالله شب گذشته به 48 نفر افزایش یافت.
از سوی دیگر، خبرگزاری آلمان به نقل از منابع مطبوعاتی در استان اب در مرکز یمن گزارش داد در حملات هوایی جنگنده های سعودی به شهر "یریم" در استان اب شماری شهید و زخمی شدند. این منابع اعلام کردند جنگنده های سعودی حدود 5 حمله هوایی به پادگان "لشکر 55" ارتش یمن ومنطقه "صلول" در استان اب انجام دادند که در پی آن 13 نفر شهید و 23 نفر زخمی شدند.
این خبرگزاری همچنین گزارش داد جنگنده های سعودی در ساعات پایانی شب گذشته حملاتی هوایی به جنوب صنعا، پایتخت یمن انجام دادند. ساکنان محلی اعلام کردند جنگنده های سعودی دو حمله هوایی به منطقه "حزیز القدیمه" و مدرسه حسین بن علی در منطقه حزیز در جنوب صنعا انجام دادند.

شبکه اسکای نیوز عربی نیز مدعی شد شبه نظامیان هوادار منصور هادی روز گذشته توانستند برخی پایگاه های راهبردی را در استان تعز تصرف کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار