یمنی ها اجازه سیطره تروریست ها بر این کشور را نمی دهند

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: یمنی ها اجازه سیطره تروریست ها بر این کشور را نمی دهند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: یمنی ها اجازه سیطره تروریست ها بر این کشور را نمی دهند.

ضیف الله الشامی در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم از صنعا درباره اوضاع استان عدن یمن گفت: آنچه در استان عدن می گذرد ارتباط تنگاتنگی با فعالیت های گروه های تروریستی نظیر القاعده و تجاوز خارجی به یمن دارد. یمنی ها در این استان مشغول نبرد با متجاوزان خارجی هستند. نیروهای متجاوز این گونه القاء می کنند که استان عدن در محاصره قرار دارد و مردم این استان با وضع بسیار بد معیشتی و اقتصادی روبرو هستند این در حالی است که مقامات این استان ها از مدت ها قبل فعالیت های اقتصادی را آغاز کردند و برق رسانی به مناطق مختلف عدن از سرگرفته شد ولی جنگنده های متجاوز ، نیروگاه برق ، پالایشگاه نفت ، کارخانه های آرد و لوله های توزیع آب را در این استان هدف قرار دادند و برای وضع انسانی در این استان اشک تمساح می ریزند. مردم این استان مشاهده کردند که شمار زیادی از تروریست های آموزش دیده داعش و القاعده از طریق کشتی های جنگی آمریکا در بند عدن وارد این استان شدند. این تروریست ها در تصاویر مختلف ویدئویی نیروهای ارتش و مردم یمن را سربریدند و تکه تکه کردند. آیا این تروریست ها همان به اصطلاح نیروهای مقاومتی هستند که متجاوزان و دولت فراری یمن دم از آن می زند؟

آیا مردم جنوب یمن دست به این جنایات می زنند؟

وی افزود: محافل رسانه ای وابسته به کشورهای متجاوز به یمن یک وضع بد انسانی و ادعای حملات ارتش یمن و کمیته های مردمی را به این استان ترسیم می کنند که دروغ و بی پایه و اساس است. نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تنها تروریست ها را در این استان به هلاکت می رسانند. مردم یمن که در مناطق تحت حفاظت ارتش زندگی می کنند در امنیت کامل به سر می برند و می توان امنیت خوب مردم را در استان های لحج، الشبوه و ابین مشاهده کرد. متاسفانه کمک های مالی رژیم عربستان سعودی به برخی از محافل سیاسی و رسانه ای این دروغ ها را درباره نیروهای مقاومت ساخته است.

وی در ادامه تاکید کرد: همه شهروندان یمنی در برابر تروریست ها متحد هستند و اجازه نمی دهند یک وجب از خاک یمن در سیطره تروریست ها و حامیان متجاوز آنان قرار گیرد. رژیم های حامی تجاوز به یمن ادعا می کنند که از طریق هواپیما و کشتی های خود، کمک های بشردوستانه را به یمن ارسال می کنند ولی برای همه روشن شده است که تروریست های داعش و القاعده از امارات،اردن،عربستان سعودی و کشورهای دیگر به یمن اعزام شده اند تا یمنی ها را نابود کنند. باید امروز همه مردم شمال و جنوب یمن با قدرت در برابر تروریست ها متحد شوند. حمایت قاطع مردم از ارتش و کمیته های مردمی باعث نقشه برآب شدن توطئه های دشمنان می شود. نباید اجازه داد استان عدن بار دیگر به میدانی برای توطئه افکنی تروریست ها و حامیان آنان تبدیل شود. هاشم الاحمر و علی محسن الاحمر همان کسانی هستند که توطئه را علیه یمن مدیریت می کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار