دبیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه خبرداد:

بیش از ۹۰۰ اثر به هفدهمین همایش کتاب سال حوزه ارسال شده است

دبیر اجرایی همایش کتاب سال حوزه از ارسال بیش از ۹۰۰ اثر شامل کتاب و پایان نامه های سطح ۴ به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام نیکبخت با بیان این مطلب اظهار داشت:  با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به هفدهمین همایش کتاب سال حوزه که آخر خردادماه تعیین شده بود شاهد استقبال گسترده پژوهشگران حوزوی از این همایش هستیم.

وی ادامه داد: در این دوره از همایش بیش از 900 اثر شامل کتاب و پایان نامه سطح4 حوزویان سراسر کشور که برای نخستین بار در سال 1393 منتشر شده بود به دبیرخانه همایش ارسال شد و پس از ثبت اولیه آثار رسیده به این همایش، گونه بندی آثار نیز پایان یافت.

دبیر اجرایی کتاب سال حوزه افزود: گونه بندی آثار رسیده توسط هیئت کتابشناسی همایش صورت گرفته است، در این مرحله کارشناسان، آثار رسیده را در گروه های تفسير و علوم قرآن، حديث و درايه و رجال، فلسفه، كلام، اخلاق و عرفان، تاريخ و سيره و تراجم، فقه و اصول، كتب مرجع، ادبيات و هنر، علوم اجتماعي، اقتصاد و مديريت، حقوق و علوم سياس ، علوم تربيت  و روان‌شناس ، تصحيح و تحقيق، ترجمه و تكنولوژي آموزش  طبقه بندی کردند.

حجت الاسلام نیکبخت اضافه کرد: با اتمام گونه بندی آثار رسیده، ارزیابی اولیه آثار در نیمه دوم مردادماه سال جاری آغاز می شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.