دبیر جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دوهزار و 300 وبلاگ‌نویس قرآنی در جشنواره آیات شرکت می‌کنند

علی پیروزمنش گفت: تاکنون دوهزار و 300 وبلاگ قرآنی در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده و اختتامیه این جشنواره کشوری بیست و پنجم مرداد در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

علی پیروزمنش دبیر سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بخش وبلاگ‌نویسی جشنواره آیات اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره 25 مرداد است که تا کنون دوهزار و 300 وبلاگ در دبیرخانه جشنواره ثبت نام شده و مراحل داوری در حال اجرا است.

وی افزود: این جشنواره در 5 بخش تبلیغی، پژوهشی، هنری، اطلاع‌رسانی و وبلاگ‌های قرآنی با زبانهای غیرفارسی از جمله عربی ، ترکی و انگلیسی با هدف نفوذ، تبلیغ و ترویج آیه‌های قرآنی و مضامین دینی در فضای مجازی و همچنین تشویق،‌ گسترش و ساماندهی وبلاگ‌نویسان دینی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

دبیر سومین جشنواره سراسری وبلاگ‌نویسی قرآنی در خصوص جوایز این جشنواره گفت: در هر یک از بخش‌های پنج گانه به چهار نفر برتر جوایزی اهدا می‌شود که به نفرات اول علاوه بر جایزه نقدی و تقدیرنامه، تندیس جشنواره نیز تعلق می‌گیرد.

وی افزود: به نفرات اول تا چهارم هر بخش به ترتیب مبالغ 1میلیون و 200 هزار ، یک میلیون ، 750 و 500 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

پیروزمنش اظهار داشت: داوری این جشنواره در سه مرحله شامل داوری اولیه و غربالگری حدود 700 وبلاگ از میان کل وبلا‌گهای ثبت نامی‌، سپس مرحله داوری فنی و محتوایی جهت انتخاب 15 وبلاگ در هر بخش و در نهایت داوری پایانی جهت انتخاب 4 وبلاگ با استفاده از داوران تراز اول کشور و به صورت بررسی حضوری در استان آذربایجان شرقی صورت می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بخش وبلاگ‌نویسی جشنواره آیات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و با همکاری شورای توسعه قرآن، شورای انقلاب فرهنگی، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و مرکز فن‌آوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار