رئیس هیئت جودوی استان قم ازاستعدادیابی و سرمایه گذاری برروی نوجوانان و نونهالان در این رشته خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سعید علیزاده رئیس هیئت جودوی استان قم با اشاره بر اینکه مسابقات جودوی قهرمانی استان روز اول مردادماه برگزار می‌شود اظهار کرد: برگزاری این مسابقات در راستای طرح سرمایه‌گذاری هیئت جودوی استان قم بر روی رده‌های سنی پایه است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها انجام شده است گفت: برنامه‌ریزی برای اجرا و برگزاری مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان خط مشی اصلی ما در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده است.

علیزاده ادامه داد:توجه به اهمیت آموزش و برنامه‌ریزی برای جذب نیروی انسانی کارآمد یکی از عمده‌ترین اهداف هیئت جودو استان برای توسعه و رشد کمی و کیفی سطح ورزش جودو در استان قم است .

وی در خصوص امار سال تولد این نونهالان برای استعدادیابی ان ها افزود: متولدین دی ماه سال ۱۳۷۹ تا سال ۸۲ و در اوزان منهای ۳۴، ۳۸، ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم در راستای برنامه ریزی ما قرارگرفته اند.

وی همچنین در خصوص این اماربرای نوجوانان ادامه داد: این برنامه برای متولدین سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ و در اوزان ۴۶، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰- و ۹۰+ طرح ریزی شده است.

رئیس هیئت جودوی استان قم در پایان تصریح کرد: این مسابقات روز جمعه دوم مرداد از صبح تا عصر برگزار می‌شود  کلیه مسابقات در مجموعه ورزشی شهید زین الدین واقع در بلوار ۱۵ خرداد قم و پارک شهدای نوبهار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.