شهرکرد؛

بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدايی دينی

بیست و دومین دوره طرح تقويت مبانی اعتقادی و شبهه زدايی دينی با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از برگزاری بیست و دومین دوره‌ طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در این استان خبر داد و گفت: مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن، هدف اصلی اجرای این طرح است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: طرح تقویت مبانی اعتقادی ضرورت‌های فرهنگی امروز جامعه را از منظر اسلام مورد کنکاش و بررسی قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از 2 تا 27 مرداد امسال با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی و با هدف گفتمان سازی از سوی سخنرانان دینی و پاسخگویی به سؤالات برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نکونام، با اشاره به اینکه این طرح در قالب دو برنامه ویژه فرهنگیان و جوانان برگزار می شود، اظهار داشت: حضور عموم مردم به ویژه والدین در هر دو برنامه به ویژه جوانان نه تنها بلامانع، بلکه بسیار مهم و ضروری است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: برنامه ویژه جوانان و عموم، شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ امام خمينی (ره) شهركرد و برنامه ویژه فرهنگیان هر روز از ساعت 9 و سی دقیقه صبح در سالن بلاغ سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری بر لزوم بهره مندی هرچه بيشتر مردم استان چهارمحال و بختیاری از این طرح معنوی تاكيد کرد و گفت: حضرات آیات و حجج الاسلام سيد احمد خاتمی، علی کریمی جهرمی، غلامعلی نعیم آبادی، حسين دهنوی، علی ربانی، دكتر ناصر رفيعی، سيد ابراهيم رئيسی، محمدکاظم راشد يزدی، محمدجواد حاج علی اكبری، حسن عرفان، دکتر احمد عابدی، هادی عباسی و دکتر عبدالحسین خسرو پناه از سخنرانان این طرح هستند.

بیست و یکمین دوره طرح تقويت مبانی اعتقادی و شبهه زدايی دينی با رویکرد سبک زندگی اسلامی نیز تابستان سال گذشته (11 مرداد تا 6 شهریور 1393 به مدت 27 روز) به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.