شهرکرد؛

آغاز بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدايی دينی در شهرکرد

بیست و دومین دوره طرح تقويت مبانی اعتقادی و شبهه زدايی دينی با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی، با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شهرکرد آغاز و تا 27 مرداد ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛بیست و دومین دوره‌ طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری آغاز و تا 27 مردادماه جاری به مدت 25 روز ادامه دارد.

آیین افتتاحیه این طرح، عصر روز گذشته (جمعه 2 مرداد 94) در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

حضرات آیات و حجج الاسلام سيد احمد خاتمی، علی کریمی جهرمی، غلامعلی نعیم آبادی، حسين دهنوی، علی ربانی، دكتر ناصر رفيعی، سيد ابراهيم رئيسی، محمدکاظم راشد يزدی، محمدجواد حاج علی اكبری، حسن عرفان، دکتر احمد عابدی، هادی عباسی و دکتر عبدالحسین خسرو پناه از سخنرانان این طرح هستند.

برنامه ویژه جوانان و عموم در این طرح، شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای بزرگ امام خمينی (ره) شهركرد و برنامه ویژه فرهنگیان هر روز از ساعت 9 و سی دقیقه صبح در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

طرح تقویت مبانی اعتقادی و شهبه زدایی دینی برای سومین سال در شهرکرد اجرا و تاکنون 26عنوان کتاب در این زمینه منتشر شده است.

بیست و یکمین دوره طرح تقويت مبانی اعتقادی و شبهه زدايی دينی با رویکرد سبک زندگی اسلامی نیز تابستان سال گذشته (11 مرداد تا 6 شهریور 1393 به مدت 27 روز) در شهرکرد برگزار شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.