آقای دستفروش شما هنرپیشه‌ نیستید؟

هنرمندی که این روزها جلوی سینما کتابهایش را دستفروشی می‌کند.

 حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چه حسی پیدا می‌کنید اگه جلوی در سینما چند تا کتاب روی زمین چشم شما را بگیرند اما وقتی سرتون رو بالا بیارید تا از دستفروشی که صاحب اونهاست قیمت بپرسین، طرف به نظرتون خیلی آشنا بیاد. من شما را کجا دیدم؟ فامیلید؟ دوستید؟ هم کلاسی؟ یا .... ؟

وای خدای من ایشون بازیگر هستند.

آقای اسعدی آیا این را توی ویکی‌پدیا شما هم نوشته‌اند که دستفروشی شغل دوم شماست؟ یا اینکه شغل دوم شما بازیگری است! اصلا شما ویکی پدیا دارید؟

می‌خواستم از احمدرضا اسعدی بپرسم که چرا شما اینقدر کم کار هستید اما نگفته از سوال خودم پشیمان شدم.

حال داشتم می‌دیدم که ایشان همچین هم کم‌کار نیستن!

با احمدرضا اسعدی گفتگو کردیم که در حال حاضر وضع خوبی ندارد و خودش دلایل شنیدنی و البته ناراحت کننده برای این مطلب بیان می‌کرد.

«گر بانک زنم کام و دهان می‌سوزد» «چه جای دهان جهان جمله جهان می‌سوزد»
هنرمان آلودست در واقع هنر نمایش و سینما آلوده شده آدمهایی در هنر حضور دارند که برای این دنیا نیستند اونهای که ماندند مثل من نان و ماست و شیوید می‌خورند.

وی ادامه داد: حالا من جلوی سینما نشستم کتابهای خودم را دستفروشی می‌کنم چرا که معتقدم هنرمندی که در بستر سیاست بخسبد بگذارید همانجا بماند، بیدار کردنش وبال ملت است.

این هنرمند پیشکسوت تصریح کرد: پول می‌دهند بازی می‌کنند چی کار کنم. 62 سال سن دارم و 40 ساله کتابدارم و 44 سال بازیگر بودم و در 48 سالگی با عشق به دانشگاه رفتم و پایان‌نامه کارشناسیم 800 صفحه بود.

وی افزود: ما که نان و ماست و شیویدمان به راهه اما دلواپس اساتید هنر نمایش و سینما هستم.

اسعدی از وضعیت بیمه‌اش گفت: بیمه ما بسیار آبکی است در این بیمه کفن داریم، من احمدرضا اسعدی پسر خوانده وزارت ارشاد هستم پدر از فرزندش بی‌خبرند از من بی‌خبرند.

وی در پایان بیان کرد: با کتابهایم مانوسم. نان و ماست و شیوید به‌راهه. من را با قیل وقال کاری نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار