دماوند میزبان تیم ملی کوهنوردی امید

تیم ملی کوهنوردی امید کشورمان از روز 2مرداد در دماوند اردو می‌زنند.

به گزارش خبرنگار سایرحوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی‌پوشان کوهنورد امید ایران از روز 2 مرداد به مدت 6 روز در دماوند اردو برگزار خواهند کرد.
 
اسامی نفرات اعلام شده به شرح زیر است، احد درویش زاده، منصور عزیزی، محمد جواد الله یار نژاد، میر عطا الله سید حسینی، رضا فتاحی قاضی، مهیار کفاش، سهند جمشیدی، صابر رحیمی، علی گلیچ، هادی محرمی، کیوان قادرپور، محمد سجادی، مرتضی نادی، مهدی بیگدلی، نرگس و نسترن گودرزی.  

*کوهنوردان ایرانی بر فراز 6500متری موستاق آتا

 تیم دوم هیمالیا نوردان تهرانی که روز 18 تیر راهی قله موستاق آتا با ارتفاع بالای 7 هزار متری شدند تا روز شنبه هفته جاری کمپ دوم خود را در ارتفاع6150 متری برپا کرده‌اند و تا ارتفاع 6500 متری هم هوایی کرده‌اند و شرایط خوبی برای تیم حاکی است.
 
قابل ذکر است: تیم اول کوهنوردان استان، 8 تیر راهی کنگور از دیگر قلل و مشکل چین شدند که آنها نیز کمپ چهار خود را در ارتفاع 6300 متری زده‌اند خوشبختانه نفرات این تیم نیز در سلامت کامل هستند.
 
*کوهنورد شیرازی به قزاقستان می‌رود

 بر این اساس لیلا پیروی از کوهنوردان جنوب کشورمان امروز 30 تیر راهی قله 7010 متری خانتا گیری در کشور قزاقستان می‌شود.
 
گفتنی است، خانتاگیری یکی از پنج قله پلنگ برفی است و جزء قلل مشکل و سخت که فرد صعود کننده درگیری با سنگ و یخ و برف و عبور از شکاف‌های یخی و خطر ریزش بهمن است.
 
*بانوان سراسر کشور به اشترانکوه صعود می‌کند
 همچنین کوهنوردان بانوان کشورمان روز 15 مرداد به قله 4150 متری سنبوران در منطقه اشترانکوه لرستان اعزام خواهند شد.
 
در پایان خاطر نشان می‌شود دو تن از کوهنوردان کشورمان به نام‌های مهدی هنرمند و سید واسع سید موسوی نیز در صعودهای برون مرزی هستند و در پی برافراشتن پرچم ایران به قلل دنیا خانتاگیری و پوبه دا هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: کوهنوردی ، اردو ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار