از پاسخگویی به پیام‌های مردمی تا بهره برداری از پارک انرژی الغدیر در منطقه 4

پاسخگویی به پیام‌های مردمی از طریق سامانه 137 و بهره برداری از پارک انرژی الغدیر در منطقه 4 از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

بهره برداری از پارک انرژی الغدیر و ساختمان انرژی در منطقه 4 

رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 4 از بهره برداری پارک انرژی الغدیر و ساختمان انرژی منطقه تا کمتر از یک ماه دیگر خبر داد.

فریبا خسروی رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 4 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فاز یک پروژه پارک انرژی الغدیر در سال 92 افتتاح شده و پیش بینی می‌شود تا 1 ماه دیگر به بهره برداری رسد.

وی افزود: در این فاز آبگرمکن خورشیدی و نیروگاه بادی خورشیدی بر روی ساختمان فرآموز نصب می‌شود که به منظور تامین برق این ساختمان انجام می‌گیرد.

خسروی ادامه داد: در فاز یک پروژه پارک انرژی الغدیر نمادهای این پارک به صورت ماکتی از اجاق خورشیدی و تجهیزات خورشیدی کوچک ساخته می‌شود.

وی با اشاره به کاربردی بودن فاز 2 پارک انرژی الغدیر نسبت به فاز یک آن تصریح کرد: در این فاز نیروگاه 10 کیلو واتی بر روی پشت بام مسجد ثارالله نصب می‌شود که برای فروش برق به شبکه و تامین هزینه برق ساختمان انجام می‌گیرد.

خسروی با اشاره به نصب نیروگاه یک کیلو واتی خورشیدی بادی بر روی مسجد ثارالله، بیان کرد: در پارک انرژی الغدیر آبگرمکن خورشیدی برای تامین آب گرم سرای محله شمیران نو نصب می‌شود.

وی عنوان کرد: قرار است چراغ‌های این پارک مجهز به سیستم‌های روشنایی فوق کم مصرف شود و دو دکل خورشیدی به میزان 10 کیلو وات برای تامین روشنایی آن نصب شود.

رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه 4 با بیان اینکه قرار است بخشی از کارهایی که در پارک انرژی انجام گرفته در ساختمان انرژی ناحیه 2 نیز انجام گیرد، گفت: با انجام این اقدامات سالانه حدود 160000 کیلو وات در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد.

از پاسخگویی به پیام‌های مردمی تا بهره برداری از پارک انرژی الغدیر در منطقه 4

پاسخگویی به پیام‌های مردمی از طریق سامانه 137 در منطقه 6

مدیر اداره ساماندهی ناحیه شش منطقه 6 از پاسخگویی اداره ساماندهی ناحیه به پیام‌های مردمی از طریق سامانه 137 خبر داد.

مهرزاد اکبریان مدیر اداره ساماندهی ناحیه شش منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: واحد ساماندهی این ناحیه نسبت به پاسخگویی  10 مورد از پیام‌های مردمی واصله که از طریق سامانه 137 ارسال که شامل دو مورد مزاحمت شغلی و هشت مورد پیام‌ در زمینه جانواران موذی بوده رسیدگی کرده است.

وی گفت: این پاسخگویی و اقدام از سوی شهروندان با پیام‌های رضایت مندی همراه شد.

اکبریان در خصوص جمع آوری پوسترهای غیر مجاز افزود: اداره ساماندهی این ناحیه اقدام به جمع آوری تبلیغات و پوسترهای منصوبه غیر مجاز بر روی دیواره‌های کیوسک‌های سطح محدوده کرده است.

مدیر اداره ساماندهی ناحیه 6 تصریح کرد: این اقدام به جهت ایجاد آرامش بصری برای شهروندان و نظافت شهری صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار