اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛

از نصب پل عابر مکانیزه تا افتتاح پروژه تجزیه و تحلیل حوادث

از نصب پل عابر مکانیزه در خیابان وحدت اسلامی تاافتتاح پروژه تجزیه و تحلیل حوادث منطقه یک از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

نصب پل عابر مکانیزه در خیابان وحدت اسلامی

امیر حسین عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار کرد: به منظور رفاه حال کهنسالان و معلولان و جلوگیری از تردد عابران پیاده در سطح معابر و به در خواست اهالی و با تایید شورای کمیته ساماندهی پل‌های عابر پیاده پل خیابان وحدت اسلامی مکانیزه می‌شود.

وی در ادامه افزود: این پل مکانیزه با طول عرشه 28 متر و سقف رو باز و دیواره‌هایی از جنس شیشه نشکن است.

عساری تصریح کرد: طول پله‌های پل مکانیزه 13 متر و ارتفاع پله‌ها 5 و نیم متر است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در پایان گفت: عملیات احداث پل عابر پیاده مکانیزه منطقه نیز در خیابان وحدت اسلامی در دست اقدام است و تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح پروژه تجزیه و تحلیل حوادث منطقه یک

نرگس هادی زاده مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌  اظهار کرد: در این طرح آمارهای مربوط به منطقه و سازمان‌های متولی منطقه از جمله اورژانس، هلال احمر، دانشگاه شهید بهشتی، بهزیستی، آب و فاضلاب، برق و اب مشخص می‌شود و‌ این آمار را برای پرسنل سازمان‌ها و شهروندان مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند.

وی در ادامه گفت: تجزیه و تحلیل آمار مربوط به منطقه و سازمان‌های متولی منطقه مشخص می‌کند که مار چه حوادثی در منطقه بالا است و برنامه‌ای برای کاهش و حذف و کنترل حوادث خطرناک و با ریسک بالا در منطقه تعیین می‌شود.

هادی زاده مقدم تصریح کرد: در خصوص تجزیه و تحلیل حوادث منطقه جلسه‌ای روز دوشنبه در اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست برگزار می‌شود که آمار ارائه شده توسط منطقه و سازمان‌ها، در رابطه با حوادث خطرناک و با ریسک بالا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار