اصفهان؛

شرکت 25 هزار اصفهانی در طرح ملی حفظ قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: طرح حفظ قرآن کریم از نیمه دوم خرداد سال جاری شروع شده که بیش از 25 هزار نفر ثبت نام و در این طرح شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی پیرامون برنامه های اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای فصل تابستان اظهار داشت: یکی از طرح هایی که اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای اوقات فراغت دارد، طرح نشاط معنوی است که در 160 تا 200 بقعه در سطح استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: محتوای آموزشی طرح نشاط معنوی در استان اصفهان و در کشور ثابت و یکسان است که تمام مربیان در سراسر کشور بر اساس کتاب نشاط معنوی که هر جلد آن ویژه یک رده سنی و مقطع تحصیلی است تدریس می کنند که شامل کتاب های نشاط معنوی ویژه جوانان، ویژه متوسطه و ویژه کودکان می باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از طرح نشاط معنوی یک روزه یاد کرد و افزود: این طرح در 51 امامزاده خارج از شهر که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارند برگزار می شود و مسافرانی که در راه سفر خود چند دقیقه ای برای زیارت به آنجا می روند، می توانند از آموزش هایی که در این امامزاده ها اجرا می شود بهره مند شوند.

وی طرح ملی حفظ قرآن کریم را از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای تابستان و اوقات فراغت معرفی و تصریح کرد: طرح حفظ قرآن کریم از نیمه دوم خرداد سال جاری شروع شده که بیش از 25 هزار نفر ثبت نام و در این طرح شرکت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی افزود: طرح حفظ ملی قرآن کریم تا پایان اسفند ماه ادامه دارد و بیشترین شرکت کنندگان در این طرح رده سنی جوانان و نوجوانان هستند، این طرح ملی با آموزش 550 مربی متخصص در سطح استان اصفهان در حال اجرا می باشد که این مربیان هر کدام یا حافظ کل قرآن کریم یا 25 جزء به بالا می باشند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: طرح ، ملی ، حفظ قرآن ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.