فتح اله زاده:

پیشنهاد باشگاه‌های دیگر را به خاطر استقلال قبول نکردم

مدیرعامل پیشین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: پیشنهاد مدیریت از برخی باشگاه‌ها را در این فصل داشته اما به خاطر استقلال آن را رد کردم.

علی فتح اله زاده که در حاشیه جلسه امروز آسیب‌شناسی خصوصی سازی سرخابی ها با خبرنگاران گفتگو کرد در این باره نیز به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این طرح ها و ایده ها اگر  قرار است روی کاغذ بیاید بسیار مفید خواهد بود چرا که حرف‌هایی از جنس نخبگان و کارشناسان فوتبال است.
 
علی فتح اله‌زاده در جلسه آسیب‌شناسی خصوصی سازی ورزش و باشگاه ای استقلال و پرسپولیس که به همت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد تاکید کرد: اگر صحبت‌های مطرح شده در این جلسه عملی شود بسیاری از مشکلات فوتبال برطرف می شود، اما متاسفانه حرف های آنهایی که با لابی پست می گیرند به کرسی می‌نشیند و به حرف های نخبگان توجهی نمی‌شود.
وی در مورد اینکه آیا این دو تم خصوصی خواهند شد یا خیر گفت: بعید می‌دانم با ای روند این دو تیم بتوانند خصوصی شوند چرا که تمایلی برای خصوصی سازی این دو تیم وجود ندارد و بر اساس معیار اهلیت برای متقاضیان و دیر در ورزش نداریم.
 
وی در مورد پرونده فساد در فوتبال گفت: فساد در همه جای دنیا وجود دارد و البته در ایران هم در ورزش و بخش های دیگر محسوس است اما اینکه بگوئیم صرفا در ورزش است به نسبت شاید کمتر از بخش های دیگر باشد .
 
وی در مورد اعتراض فرهاد مجیدی به جاسم کرار در مورد پوشیدن پیراهن شماره 7 گفت:با شناختی که از فرهاد دارم بعید می دانم وی در مورد بایگانی پیراهن شماره 7 حرفی به زبان آورده باشد  بلکه این نظر من و خود فرهاد است که این پیراهن باید به تن یک فرد خوش تکنیک و محبوب در جمع بازیکنان استقلال باشد .
 
فتح اله‌زاده در مورد عملکرد استقلال در نقل انتقالات گفت: استقلال در این فصل نسبت به تیم رقیب عملکرد بهتری داشته است اما نمی‌توان به جرات گفت: که این تیم برای قهرمانی سته شده است.

وی در مورد اینکه چرا حامیان مالی از این دو تیم فرار می کنند و مدام عوض می شوند، اما در اروپا چنین اتفاقاتی کمتر می افتد تصریح کرد: شرکت های بزرگ به علت محدودیت نمی‌توانند  برای حمایت مالی این دو تیم پیش قدم شوند، اما در اروپا رقابت تجاری وجود دارد و شرکت های بزرگ در اروپا تبلیغا‌تشان را به راحتی انجام می دهند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:من پیشنهاد‌های زیادی برای مدیریت در باشگاه های دیگر دارم اما دوست ندارم در تیم دیگری به جز استقلال فعالیت کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار