زمانی: سازمان خصوصی سازی منتظر طرح مجلس نباشد

رئیس کارگروه نظارت‌ مجلس بر خصوصی سازی سرخابی‌ها گفت: سازمان خصوصی سازی به هیچ وجه نباید منتظر طرح‌های مجلس در خصوص واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی باشد.

زمانی: سازمان خصوصی سازی منتظر طرح مجلس نباشد
حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: به هر حال تیم‌های فوتبال پرسپولیس‌ و استقلال طبق مصوبه مجلس باید واگذار شوند و سازمان خصوصی سازی‌ نباید در انتظار طرح و ایده‌ مجلس‌ باشد.

 زمانی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه وزارت ورزش‌ و جوانان مشکلاتی را برای دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال به وجود آورده است و وضعیت این دو تیم را هنوز مشخص نکرده است، به هر حال مشخص نبودن وضعیت مالکیت سرخابی‌ها باعث‌ شده که این آسیب‌های به این دو تیم به خصوص به پرسپولیس‌ وارد شود.

 وی تصریح کرد: به هر حال سرخابی‌ها در بدترین‌ شرایط ممکن قرار گرفتند و وضعیت مالکیتشان‌ از لحاظ دولتی یا خصوصی مشخص نیست.

رئیس کارگروه خصوصی‌ سازی سرخابی‌ها درباره حامی مالی این دو تیم گفت: اگر دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس‌ قرار است به صورت دولتی اداره‌ شوند نیازی به حامی مالی ندارند اما اگر این دو تیم به بخش خصوصی واگذار شدند، آن وقت مالک سرخابی‌ها در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

زمانی در مورد بهترین‌ راهکار برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوص تصریح کرد: مذاکره با افراد اهلیت داره و سپردن این دو باشگاه‌ به آنها یکی از شیوه‌های مناسب واگذاری سرخابی‌ها  به بخش خصوصی است، همچنین اداره سرخابی‌ها به شیوه مالکیت تیم‌های فوتبال سپاهان ، ذوب آهن‌ و فولاد و واگذاری‌ سرخابی‌ها به خودروسازان باعث می‌شود این دو تیم دغدغه تامین منابع مالی نداشته باشند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید امیدوار باشیم مسئولان ورزش کشور تصمیم درستی درباره تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس دو سرمایه فوتبال کشورمان بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زمانی ، سازمان ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۲:۳۴ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
سازمان خصوصی سازی باهمکاری بورس میتواندراهگشاباشد
آخرین اخبار