اخبار باشگاه استقلال یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات

فردا نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال به پایان می رسد و باشگاه استقلال آخرین تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان باشگاه استقلال امروز در فاصله یکروز به پایان نقل و انتقالال دست خوش اخبار و اطلاع جدیدی است.
 
افشارزاده : بیگ زاده و کریمی را جذب خواهیم کرد

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : با توجه به صحبت های صورت گرفته قرار است شرایطی برای حضور بیگ زاده و کریمی در استقلال فراهم شود.
 
بهرام افشارزاده در خصوص وضعیت هاشم بیگ زاده و یعقوب کریمی اظهار کرد :صحبت های لازم در مورد ماندن هاشم بیگ زاده در استقلال با کادر فنی صورت گرفته و قرار شد وی برای رسیدگی به وضعیت خود به باشگاه برود تا صحبت های نهایی را انجام بدهد . همچنین یعقوب کریمی هم برای دریافت رضایت نامه خود به اصفهان رفته و باید منتظر رضایت نامه این بازیکن باشیم و در صورتی که این امر اتفاق بیفتد وی را جذب خواهیم کرد و جذب این دو بازیکن با هم هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد.
 
مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص انتخاب برترین های لیگ چهاردهم بیان کرد : امید ابراهیمی و سجاد شهباززاده حقشان بود که جزو برترین ها باشند و این مساله را نه تنها من بلکه همه می گویند چرا که این دو بازیکن ، دو فصل عالی بازی کردند و به نظر من باید نظارت بیشتری روی این قضیه صورت می گرفت .همچنین بهتر بود نظر تاج و سازمان لیگ را هم در این مورد لحاظ می کردند نه اینکه فقط نظر مردم را مدنظر قرار می دادند .مردم چه می دانند که این دو بازیکن شرایطشان به چه صورت است .در نهایت خیلی خوب بود که دو فصل را برای انتخاب برترین ها لحاظ می کردند.
 
** افشارزاده و اعضای هیات مدیره استقلال قرار است جلسه ای را در خصوص ارائه گزارش عملکرد در دو ماه اخیر با وزیر ورزش در وزارتخانه برگزار کنند .گفتنی است که جلسه امروز ساعت 11 آغاز می شود.

امیری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت : پروپچیچ بازیکن کرواتی مدنظر ما امروز اولین تست پزشکی خود را انجام داده است.
 
پروپچیچ بازیکن کرواتی پس از موفقیت در تست های پزشکی با استقلال قرار داد خواهد بست و گفتنی است که توافقات لازم بین باشگاه و این بازیکن صورت گرفته و در صورت تایید پزشکی پروپچیچ می تواند قرار داد خود را با آبی پوشان به ثبت برساند.

امیر حسین صادقی با دریافت رضایت نامه خود از باشگاه استقلال از این تیم جدا شد

صادقی که چندی پیش زمزمه های رفتن او به صبای قم به گوش میرسید قصد دارد فصل آتی برای صبایی ها پا به توپ شود

نظری جویباری عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت : امیر حسین رفت و خیلی حیف شد که این بازیکن را نداریم اما از زحمات صادقی قدردانی میکنم و برای او آرزوی روزهای خوش را دارم.

قراردادهای ثبت شده استقلال

بهرام امیری درباره بازیکنانی که قراردادشان را با استقلال ثبت کردند، گفت: مهدی رحمتی، روزبه چشمی، امین حاج‌محمدی، میثم مجیدی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی 6 بازیکنی‌اند که قرارداد خود را با استقلال ثبت کردند. فردا هم پروپچیچ، کریمی، ابراهیمی و حیدری در هیات فوتبال استان تهران ثبت می‌کنند.

 وی افزود: به دلیل این که زمان نقل و انتقالات تغییر پیدا کرده از همین رو مراسم رونمایی پیراهن استقلال احتمالاً لغو می‌شود.
 امیری درباره پیراهن شماره 7 گفت: کارد فنی درباره این موضوع تصمیم گیری می‌کند.
وی درباره وضعیت پروپچیچ بیان کرد: این بازیکن مشکلی برای ثبت قراردادش ندارد و قرارداد خود را با تیم کوکسی فسخ کرده و بازیکن آزاد به حساب می‌آید. قرار است تست پزشکی‌اش در دو مرحله انجام شود که فردا مرحله دوم‌اش است. در نهایت لیست ما با پروپچیچ تکمیل می‎‍‌شود.

جدایی امیرحسین
امیری درباره امیرحسین صادقی گفت: صادقی بازیکن تیم ملی است و ما هیچ‌وقت کار دفتری به وی پیشنهاد ندادیم و در حال حاضر وی به صبا پیوسته است.

وی افزود: به این ترتیب هاشم بیگ‌زاده هم در استقلال می‌ماند.

نظری جویباری، دیگر عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره وضعیت پروپچیچ اظهار کرد: باید بگویم امروز میزبان این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش بودم. پروپیچ تست پزشکی‌اش را با موفقیت پشت سر گذاشت. ما صحبت‌های خوبی با هم داشتیم اما یک موضوع در این میان باعث ناراحتی من شده است. گفته می‌شود پروپچیچ 45 دقیقه پس از پایان فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر برای کوکسی بازی کرده است. باشگاه درباره این موضوع با فیفا مکاتبه کرده است و منتظر پاسخ فیفا دراین باره هستیم.

جویباری همچنین درباره وضعیت بیگ‌زاده گفت: این بازیکن قرارداد خود را با استقلال فسخ کرد. برای هاشم هرجا می‌رود آرزوی موفقیت دارم.

پایان خوش ماجرای کریمی

یعقوب کریمی هم که برای دریافت رضایت‌نامه‌اش به سپاهان رفته بود، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: خدا را شکر بالاخره رضایت‌نامه‌ام را از سپاهان گرفتم تا این فصل هم با پیراهن آبی به میدان بروم. از این بابت خیلی خوشحالم.

****
پس از فسخ قرارداد هاشم بیگ‌زاده با استقلال گفته می‌شود این بازیکن هم مانند امیرحسین صادقی به صبای قم می‌پیوندد تا این فصل شاگرد علی دایی باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار