انصاری: خط آتش استقلال رویایی می‌شود

هافبک تهاجمی تیم فوتبال استقلال معتقد است با حضور بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده و آرش برهانی در این تیم‌، خط حمله آبی‌ها رویایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، جابر انصاری درباره آخرین وضعیت استقلال پیش از آغاز فصل پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، گفت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی انجام داده‌ایم و شرایط مطلوبی در آستانه شروع لیگ برتر داریم. بدن‌هایمان پس از دوران بدنسازی روز به روز بهتر می شود و امیدوارم بتوانیم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

وی درباره تجربه کار با کادرفنی استقلال اضافه کرد: من پیش از این در سایپا کنار آقای صالح بوده‌ام و تجربه کار با ایشان را داشتم اما برای نخستین بار است که با مظلومی همکاری می‌کنم. او مربی بسیار خوبی است و انگیزه زیادی برای کسب موفقیت به بازیکنان منتقل می‌کند. امیدوارم بتوانم در کنار کادر فنی استقلال سال خوبی را پشت سر بگذارم.

هافبک مهاجم استقلال درباره خواسته هایش در فصل جاری اظهار کرد: امسال بازیکنان خوبی در استقلال کنار یکدیگر حضور دارند و امیدوارم بتوانیم در پایان به قهرمانی دست یابیم. دوست دارم هواداران استقلال در این راه کمک حال تیم و بازیکنان باشند چون استقلال با یاری آنها قهرمان می‌شود.

انصاری درباره بازی کنار دیگر مهاجمان استقلال افزود: سجاد شهباززاده سال گذشته عملکرد خوبی داشت و گل‌های زیادی به ثمر رساند و آرش برهانی نیز بازیکن بزرگی است. همچنین در خط حمله استقلال بازیکنان جوان بسیار با کیفیتی حضور دارند که امیدوارم بتوانیم با یک خط حمله رویایی گل‌های زیادی به ثمر برسانیم تا به موفقیت تیم کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار