افشارزاده : کریمی را جذب کردیم/ مدیرعامل استقلال را رسانه‌ها تعیین نمی‌کنند

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : با توجه به توافقاتی که با باشگاه سپاهان حاصل شد در نهایت کریمی را جذب کردیم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جذب یعقوب کریمی اظهار کرد : با توجه به توافقاتی که حاصل شد در نهایت پول رضایت نامه این بازیکن را به باشگاه سپاهان پرداخت کردیم و کریمی رسما به استقلال پیوست و قرار است فردا برای ثبت قرارداد خود در استقلال اقدام کند.

وی درباره مطالبات بازیکنان استقلال توضیح داد: قرار است این هفته بخشی از مطالبات بازیکنان را به آن‌ها پرداخت کنیم و درحال بررسی این موضوع هستیم.

افشارزاده درباره اظهارات سبک‌دست که گفته بود مدیرعامل استقلال نمی‌شود، گفت: اصلاً بنانبود چنین اتفاقی بیفتد و سبک‌دست حرف درستی زده است. مدیرعامل استقال را رسانه‌ها تعیین نمی‌کنند. این‌که یک روز گفته می‌شود سبک‌دست مدیرعامل می‌شود و روز دیگر از آقای ساکت صحبت به میان می‌آید، گمانه‌زنی رسانه‌ای است. من محکم ایستاده‌ام و کارم را انجام می‎‌دهم.

مدیرعامل استقلال درباره غیبت امیری و نظری جویباری در باشگاه توضحیح داد: کسی قهر نکرده و آن‌ها پیگیر امور باشگاه استقلال هستند. به همین دلیل در ساختمان باشگاه حضور نداشتند.

وی همچنین درباره ادعای کرار مبنی براینکه حکم کمیته اخلاق به وی ابلاغ نشده است، اظهار کرد: وقتی این حکم برای کرار صادر شد همه رسانه‌ها با تیتر درشت از آن نوشتند. مگر می‌شود کرار از این حکم بی‌اطلاع باشد؟! فردا با آقای محمدزاده تماس می‌گیرم و در این‌باره با وی صحبت می‌کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار