تلگرام برای ماندن در ایران استیکرها را فیلتر می کند!

وزير ارتباطات وفنآوری اطلاعات با اشاره به اينكه نرم افزار پيام رسان تلگرام درايران فيلتر نمی‌شود، از غيرفعال شدن امكان ارسال استيكر در اين برنامه در ايران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  وزير ارتباطات وفنآوری اطلاعات با اشاره به اينكه نرم افزار پيام رسان تلگرام درايران فيلتر نمی‌شود، از غيرفعال شدن امكان ارسال استيكر در اين برنامه در ايران خبر داد.

استیكرهای مبتذل در تلگرام

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در خصوص امكان فیلتر شدن نرم افزاز پیام رسان تلگرام به دلیل امكان طراحی استیكرهای توهین آمیز در آن گفت: پس از این مصاحبه مسئولین تلگرام با همكاران این نهاد تماس گرفته و عذر خواهی و عنوان كردند سیستمی برای همه كاربران دنیا طراحی کرده‌اند كه كاربر بتواند استیكر بسازد، اما نمی‌دانستیم برخی كاربران در ایران از این موضوع سو استفاده می‌کنند بنابراین مسئولان تلگرام عنوان کرده‌اند این امكان را در ایران مسدود می‌کنند تا بتوانند در ایران حضور داشته باشند.

واعظی اذعان داشت: در پاسخ آنان عنوان كردم كه در صورت عدم تكرار این موضوع، این نهاد نیز ممانعتی از فعالیت تلگرام در ایران ندارد و تلگرام در ایران مسدود نمی‌شود.

وی گفت: هر شبكه اجتماعی كه در ایران در حال فعالیت است، محدودیتی برای آن نداریم اما اگر بخواهد قوانین ایران را زیر پا بگذارد و محتوای غیر اخلاقی در آن انتشار یابد، قطعاً تحمل نمی‌کنیم.


منبع:مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۰۳:۱۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
ما تا کی باید قربانی شیطنتای دیگران بشیم؟
یه نفر دیگه از استیکر های غیر اخلاقی استفاده کرده، حالا باید کل ایران محروم بشن از استفاده از استیکر ها. یکی از گروه های هنری استیکر آیات قرآن رو ساخته بود و بسیار هم زیبا بود. نباید خشک و تر رو با هم سوزوند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۰۹:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
من به نظر سما احترام میگذارم. ولی ما نباید بخاطر چندتا از هموطنهایی بی هدف از این امکان بی بهره بشیم زیرا یکی از برتری های این شبکه نسبت به دیگر شبکه ها این هست نظر من اینه که استیکر های مبتذل و بی خاصیت حذف شود نه اینکه این قابلیت کلا برداشته شه در کل حق دارید که همچین اعتراضی بکنید
آخرین اخبار