سنندج؛

نهاوندیان: لازمه توسعه پایدار رونق اقتصاد دانش بنیان است

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: لازمه توسعه پایدار رونق اقتصاد دانش بنیان است و استان کردستان بدلیل نیروهای نخبه، توانمند و نیروی انسانی کارآمد باید به اقتصاد دانش بنیان توجه بیشتری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ محمد نهاوندیان در جلسه توسعه سرمایه گذاری استان کردستان در سنندج گفت: هم اکنون در مسیر آغاز فصل جدید شکوفایی پس از تحریم ها قرار داریم.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه فعالان اقتصادی توسعه اقتصادی است افزود: فعلان اقتصادی باید باخلاقیت زمینه شکوفایی اقتصادی کشور را به منصه ظهور برسانند.

رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: در کردستان سرمایه گذاری زیربنایی خوبی وجود دارد.

نهاوندیان بیان کرد: تقویت صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت از شرکت های دانش بنیان از ابتدای دولت یازدهم در دستور کار بوده است و این مهم در کردستان نیز یکی از اولویت ها است.

وی در ادامه فعال شدن مرز باشماق مریوان را یکی از آرزوهای دیرینه مردم کردستان عنوان کرد و افزود: این مرز هم اکنون توسعه ایران و عراق را به ارمغان آورده است.

نهاوندیان گفت: توسعه رابطه بین ایران و عراق علاوه بر ایجاد توازن منطقه ای موجب تقویت بنگاهها، اتحادیه های خصوصی و شرکت ها می شود لذا نگاه ویژه ای به این مبحث با محوریت کردستان داریم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.